Το εργαλείο διαχείρισης της άδειάς σας για χρήση cookies είναι προσωρινά εκτός σύνδεσης. Συνεπώς, κάποια λειτουργία που απαιτεί τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies μπορεί να λείπει.
Η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΙΔΕΕΣ, ΟΧΙ ΜΕ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ.
#WHATEVERHAPPENS. BMW teleservices.
Με το BMW Teleservices απολαμβάνετε μέγιστη ασφάλεια σε θέματα service. Από τις μικρές εργασίες συντήρησης μέχρι τη γρήγορη παροχή οδικής βοήθεια – χάρη στο BMW Teleservices και το BMW ConnectedDrive δεν χρειάζεται να κάνετε πολλά για να λάβετε την κατάλληλη υποστήριξη, τη χρονική στιγμή που θα τη χρειαστείτε. Η BMW σας αναγνωρίζει αυτόματα τις ανάγκες συντήρησης και μεταβιβάζει όλα τα δεδομένα αυτοκινήτου στους τεχνικούς μας. Έτσι εξασφαλίζουμε ότι θα λαμβάνονται πάντα τα κατάλληλα μέτρα.
BMW TELESERVICES: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕ ΤΟ BMW CONNECTED DRIVE.
Διαθέτετε το BMW ConnectedDrive ή τη λειτουργία Κλήσης Έκτακτης ανάγκης; Τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το BMW Teleservices χωρίς χρέωση. Ολοκληρώστε αυτά τα τρία βήματα ώστε ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής να μπορεί να διαχειριστεί το δικό σας πρόγραμμα συντήρησης.
Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αξιοποιήσετε πλήρως το Teleservices:
- Εγγραφείτε στη δικτυακή πύλη BMW ConnectedDrive ή στην εφαρμογή My BMW.
- Συνδέστε το αυτοκίνητό σας στον λογαριασμό σας.
- Επιλέξτε τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW απευθείας από τη δικτυακή πύλη BMW ConnectedDrive, την εφαρμογή My BMW ή την οθόνη iDrive του αυτοκινήτου σας στην ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ BMW > ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΣ.
ΚΛΗΣΗ BMW TELESERVICE.
Όταν χρειαστεί συντήρηση ή όταν παρουσιαστεί κάποια δυσλειτουργία, η κλήση BMW Teleservice παρέχει σε εσάς και στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW της επιλογής σας όλες τις σχετικές πληροφορίες. Ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής BMW θα γνωρίζει την κατάσταση του αυτοκινήτου σας πριν ακόμα σας καλέσει για να κλείσετε ένα ραντεβού. Έτσι, μπορεί να παραγγείλει τα απαιτούμενα ανταλλακτικά και είναι άρτια προετοιμασμένος για τις ανάγκες του αυτοκινήτου σας. Αυτό μειώνει τον χρόνο αναμονής στο ραντεβού.
Το σύστημα αναγνωρίζει και τις ανάγκες για έκτακτες εργασίες συντήρησης σε πρώιμο στάδιο, π.χ. σε περίπτωση φθαρμένων υλικών τριβής φρένων. Οι απαιτούμενες πληροφορίες κοινοποιούνται ώστε να μπορούν να καλυφθούν εγκαίρως οι πιθανές ελλείψεις. Δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε για τίποτα, ενώ η BMW σας διατηρείται σε άψογη κατάσταση.
Για να επικοινωνήσετε και να κλείσετε ένα ραντεβού, ο επιλεγμένος Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής μπορεί να ανακτήσει τα δεδομένα αυτοκινήτου από την τρέχουσα Κλήση BMW Teleservice και να στείλει στο αυτοκίνητό σας μηνύματα, π.χ. για την υπενθύμιση του ραντεβού.
Τα οφέλη σας με μία ματιά.
Απολαύστε περισσότερη άνεση και αποτελεσματικότητα:
- Αυτόματη ανίχνευση των απαιτήσεων για service
- Απευθείας μεταφορά στην BMW των δεδομένων που σχετίζονται με εργασίες service
- Ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής της προτίμησής σας μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στα δεδομένα που σχετίζονται με το service
- Αυτόματη υπενθύμιση των ραντεβού για service
- Άριστη προετοιμασία και πιο αποτελεσματική συντήρηση
- Μείωση του χρόνου παραμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο
Οι δυνατότητες αναλυτικά
Οι αισθητήρες του συστήματος Condition Based Service (CBS) παρακολουθούν συνεχώς τη στάθμη των διάφορων υγρών (π.χ. λάδια κινητήρα) και την κατάσταση των διάφορων αναλώσιμων υλικών (π.χ. τακάκια φρένων) του αυτοκινήτου σας. Εάν απαιτείται service, η ίδια η BMW σας μεταβιβάζει αυτόματα στην BMW όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με εργασίες service. Στη συνέχεια, ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής BMW της προτίμησής σας, εφόσον τον έχετε καθορίσει στη δικτυακή πύλη του ConnectedDrive, σάς τηλεφωνεί για να σας κλείσει ραντεβού για service, εφόσον αυτό είναι απαραίτητο. Χάρη στην υψηλή ακρίβεια των μεταδιδόμενων δεδομένων, μπορεί να προετοιμάσει στην εντέλεια το ραντεβού για service, με όλα τα απαραίτητα υλικά, εξαρτήματα και ανταλλακτικά – έτσι, ελαχιστοποιείται ο χρόνος παραμονής του αυτοκινήτου σας στο συνεργείο του Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή BMW. Ξεχάστε, λοιπόν, τα άβολα χρονοδιαγράμματα διαστημάτων service που, μέχρι πρότινος, έπρεπε να θυμάστε απ' έξω. Από δω και πέρα, θα πηγαίνετε στο συνεργείο μόνο όποτε χρειάζεται πραγματικά.
ΚΛΗΣΗ BMW ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ.
Σε περίπτωση ακινητοποίησης από βλάβη παρέχουμε την καλύτερη δυνατή βοήθεια: μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την BMW Οδική Βοήθεια από το αυτοκίνητο επιλέγοντας Υποστήριξη BMW στο μενού του BMW ConnectedDrive μέσω του iDrive. Όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με την κατάσταση του αυτοκινήτου και την τρέχουσα τοποθεσία θα μεταβιβαστούν άμεσα στο Mobile Service και θα πραγματοποιηθεί μια σύνδεση φωνητικής επικοινωνίας. Οι τεχνικοί μας θα επιλύσουν μικρά προβλήματα από απομακρυσμένο σημείο ή θα οργανώσουν την αποστολή βοήθειας.
Αφού δώσετε τη συγκατάθεσή σας, τα αυτοκίνητα που εξοπλίζονται με τη νεότερη γενιά iDrive μπορούν να ανταποκριθούν στο αίτημα και θα επιτρέψουν τη μεταβίβαση των απαιτούμενων δεδομένων. Συνεπώς, ο συνεργάτης του τηλεφωνικού κέντρου Οδικής Βοήθειας μπορεί να ανακτήσει τα δεδομένα αυτοκινήτου ακόμα κι αν έχετε επικοινωνήσει μαζί του τηλεφωνικά.
Εναλλακτικά, μπορείτε να ξεκινήσετε τη διαδικασία παροχής οδικής βοήθειας από την εφαρμογή My BMW. Σ' αυτήν την περίπτωση, η τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης θα λάβει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για την παροχή της καλύτερης δυνατής υποστήριξης.
Τα οφέλη σας με μία ματιά.
Για κάθε βλάβη που μπορεί να σας ακινητοποιήσει στο δρόμο και για κάθε δυσλειτουργία του αυτοκινήτου σας, δεν έχετε παρά να βασιστείτε σε μας, που, με τις εξειδικευμένες γνώσεις μας, θα σας βοηθήσουμε στη διάγνωση των προβλημάτων:
- Γρήγορη και ακριβής απομακρυσμένη διάγνωση
- Απομακρυσμένη συντήρηση σε ορισμένες περιπτώσεις δυσλειτουργιών
- Βοήθεια από έμπειρους ειδικούς, οποιαδήποτε στιγμή και σε κάθε περίσταση
- Άριστα προετοιμασμένη συντήρηση, εφόσον χρειαστεί
Οι δυνατότητες αναλυτικά
Σε περίπτωση που η BMW σας ακινητοποιηθεί λόγω βλάβης ή παρουσιάσει κάποια δυσλειτουργία, απλώς επιλέξτε «BMW ConnectedDrive» από το μενού του iDrive και τη λειτουργία «Mobile Care». Με το απλό πάτημα ενός κουμπιού, μπορείτε να μεταβιβάσετε τα τρέχοντα δεδομένα του αυτοκινήτου σας στους ειδικούς του Mobile Care για αξιολόγηση. Οι ειδικοί μας μπορούν να κάνουν εξ αποστάσεως διάγνωση της BMW σας, σαν να την είχατε πάει στο συνεργείο. Με τη βοήθεια μιας αυτόματης σύνδεσης φωνητικής επικοινωνίας, οι ειδικοί μας, στη συνέχεια, σας ενημερώνουν για την κατάσταση του αυτοκινήτου σας και για τα επόμενα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε. Μάλιστα, πολύ συχνά, μπορούν ακόμα και να αποκαταστήσουν συγκεκριμένα προβλήματα εξ αποστάσεως. Εάν δεν είναι δυνατή η απομακρυσμένη συντήρηση, αποστέλλεται αμέσως ένα όχημα του Mobile Care στο σημείο όπου έχετε ακινητοποιηθεί ή, σε περίπτωση που το αυτοκίνητό σας είναι σε θέση να κινηθεί, σας παρέχονται οδηγίες κατεύθυνσης για να πάτε στον πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW. Τα δεδομένα του αυτοκινήτου μεταδίδονται στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW, έτσι ώστε να προετοιμαστεί όσο το δυνατόν καλύτερα για το service του αυτοκινήτου σας.
ΚΛΗΣΗ BMW ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.
Η πρωτοποριακή Κλήση σε Περίπτωση Ατυχήματος προσφέρει επαγγελματική υποστήριξη σε μικρά ατυχήματα κατά τα οποία δεν έχει ενεργοποιηθεί ο αερόσακος. Ωστόσο, οι αισθητήρες επιτρέπουν την ανίχνευση ζημιών στο αυτοκίνητό σας και σας ενημερώνουν με την προβολή προειδοποιητικού μηνύματος στην οθόνη του iDrive. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να πιέσετε τον διακόπτη και οι συνεργάτες του τηλεφωνικού κέντρου οδικής βοήθειας θα σας παρέχουν άμεσα επαγγελματική υποστήριξη. Εάν το αυτοκίνητό σας μπορεί να κινηθεί, θα χαρούν να σας κλείσουν ένα ραντεβού με τον πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή. Σε διαφορετική περίπτωση θα οργανώσουμε τη ρυμούλκηση του αυτοκινήτου σας.
Τα οφέλη σας με μία ματιά.
- Αυτόματη ανίχνευση ατυχήματος
- Υποστήριξη με ένα κλικ
- Αυτόματη μετάδοση της τοποθεσίας
- Άμεση υποστήριξη από την BMW
- Δωρεάν υπηρεσία ρυμούλκησης
- Ραντεβού με Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW
Προϋποθέσεις
- SA6AE, SA6AK, SA6AC με SOP 07/2017. Ο εξοπλισμός ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την αγορά και την έκδοση του αυτοκινήτου.
- Για τεχνικούς λόγους δεν είναι εφικτή η αυτόματη ανίχνευση κάθε ατυχήματος. Σε τέτοιες εξαιρετικές περιπτώσεις, η Κλήση BMW Teleservice σε Περίπτωση Ατυχήματος μπορεί να ενεργοποιηθεί χειροκίνητα.
- SA6AE, SA6AK, SA6AC με SOP 07/2017. Ο εξοπλισμός ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την αγορά και την έκδοση του αυτοκινήτου.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΩΝ.
Η Διαχείριση Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών σάς επιτρέπει να ορίσετε τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της επιλογής σας που θα λαμβάνει τις κλήσεις Teleservice από το αυτοκίνητό σας. Μπορείτε να ελέγξετε και να αλλάξετε τον επιλεγμένο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή οποιαδήποτε στιγμή από το μενού του αυτοκινήτου, την πύλη του ConnectedDrive ή την εφαρμογή My BMW. Για να διασφαλιστεί η παροχή των υπηρεσιών Teleservices, η BMW μπορεί να διορθώσει ή να συμπληρώσει τις ελλιπείς ή λανθασμένες αντιστοίχισης Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών.
BMW TELESERVICES: ΟΔΗΓΙΕΣ.
Πώς θα χρησιμοποιήσετε το BMW Teleservices.
Πώς λειτουργεί η BMW Οδική Βοήθεια.
Πώς θα επιλέξετε τον προτιμώμενο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW.