Ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τεχνολογία μπαταρίας και συστημάτων κίνησης.

Πώς λειτουργεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

BMW i4 eDrive40 Gran Coupé: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 18,6–15,4. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 491–600

BMW i5 M60 xDrive Sedan: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 20,5–18,2. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 457–516

BMW i3[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 16,6-15,3. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km [2]: 278-307

Τι κάνει ξεχωριστό ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο σύγκριση συστήματος ηλεκτρικής κίνησης και κινητήρα εσωτερικής καύσης

Οι ηλεκτροκινητήρες εντυπωσιάζουν με τη δυναμική τους επιτάχυνση.

Σε σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, η ισχύς ενός συστήματος ηλεκτρικής κίνησης ξεδιπλώνεται ακόμα πιο δυναμικά. Κατά την οδήγηση, η πλήρης ισχύς του αποδίδεται χωρίς καθυστέρηση.

BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο σύγκριση μπαταρίας και ρεζερβουάρ καυσίμου

Η μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου αντικαθιστά το ρεζερβουάρ καυσίμου.

Οδηγείτε με ηλεκτρισμό αντί για την καύση του καυσίμου. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν έχει ρεζερβουάρ βενζίνης ή πετρελαίου. Έχει μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καλά προστατευμένη ώστε να αντέχει σε ένα ατύχημα μαζί με ένα σύστημα φόρτισης.

BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο σύγκριση αναγεννητικής πέδησης και συμβατικής πέδησης

Η ανάκτηση ενέργειας φορτίζει την μπαταρία στη διάρκεια της πέδησης.

Τα αυτοκίνητα με ηλεκτροκινητήρα έχουν ένα σύστημα πέδησης αναγέννησης ενέργειας. Σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα πέδησης, αυτό ανακτά ενέργεια. Αυτό είναι γνωστό ως ανάκτηση ενέργειας ή αναγέννηση.

Η μπαταρία του BMW ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Καλό είναι να γνωρίζετε.

Χωρητικότητα, ισχύς φόρτισης ή βάρος. Υπάρχει ένα πλήθος όρων που χρησιμοποιούνται για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μια σύντομη επισκόπηση.

BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο πακέτο ενέργειας
BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο απόδοση μπαταρίας
BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο βάρος μπαταρίας

Οι μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ουσιαστικά πακέτα ενέργειας.

Οι μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι κινητές αποθήκες ενέργειας. Οι μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποτελούνται από έναν μεγάλο αριθμό στοιχείων μπαταρίας. Αυτά τα στοιχεία φορτίζονται με ηλεκτρισμό από τον σταθμό φόρτισης και τον μεταφέρουν στον ηλεκτροκινητήρα. Η ποσότητα ενέργειας που μπορεί να αποθηκεύσει η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε κιλοβατώρες (kWh) υπολογίζεται από τον αριθμό και το ενεργειακό περιεχόμενο των στοιχείων που συχνά εκφράζεται με τη μορφή της χωρητικότητά της. Η ισχύς φόρτισης σε κιλοβάτ (kW) αναφέρει πόσο γρήγορα φορτίζεται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον σταθμό φόρτισης.

Η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι πολύ ισχυρή.

Η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου λειτουργεί βασικά πιο πολύ όπως η μπαταρία ενός κινητού τηλεφώνου, παρά το ότι είναι πολύ μεγαλύτερη και ισχυρή, με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Ένα ευφυές σύστημα διαχείρισης θερμότητας διατηρεί την μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε μια βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας. Αφενός, αυτό την προστατεύει από υπερβολικά υψηλές θερμοκρασίες, όταν χρειάζεται υψηλή ισχύς κατά την οδήγηση. Αφετέρου, διασφαλίζει τις συντομότερες εφικτές διάρκειες φόρτισης για την BMW σας.

Το βάρος της μπαταρίας βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με την αυτονομία της.

Όσο μεγαλύτερη είναι η μπαταρία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, τόσο περισσότερη ενέργεια μπορεί να αποθηκεύσει. Αυτό αυξάνει την αυτονομία αλλά και το βάρος του. Η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μπορεί ζυγίζει μερικές εκατοντάδες κιλά. Η συνεχώς βελτιούμενη τεχνολογία και η αυξανόμενη ενεργειακή πυκνότητα διευρύνουν την αυτονομία χωρίς να προσθέτουν περισσότερο βάρος στην μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η BMW συμβάλλει και η ίδια σε αυτό με το Battery Cell Competence Centre της.

Η μεγάλη διάρκεια ζωής είναι η εγγενής αξία μιας μπαταρίας ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Όπως ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης, η μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι το πιο πολύτιμο εξάρτημα μιας BMW. Η τιμή μιας μπαταρίας ηλεκτρικού αυτοκινήτου εξαρτάται μεταξύ άλλων από τη χωρητικότητά της. Εν συντομία, όσο περισσότερη ενέργεια μπορεί να αποθηκεύσει μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου, τόσο περισσότερο κοστίζει. Ωστόσο, οι οδηγοί μπορούν να επιδρούν θετικά στη διάρκεια ζωής μιας μπαταρίας ηλεκτρικού αυτοκινήτου προσαρμόζοντας τη δική τους οδηγική συμπεριφορά. Οι ενσωματωμένες λειτουργίες συμβάλλουν επίσης στην προστασία της.

BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο βελτιστοποίηση διάρκειας ζωής μπαταρίας

Πώς να επηρεάσετε θετικά τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας του ηλεκτρικού σας αυτοκινήτου.

Η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου έχει εξελιχθεί με τη μέγιστη δυνατή επιμέλεια. Ωστόσο, η αυτονομία και η απόδοση φόρτισης μειώνονται ελαφρά στη διάρκεια του χρόνου στο πλαίσιο μιας φυσιολογικής διαδικασίας γήρανσης. Αυτό περιγράφει η κατάσταση υγείας, State of Health (SoH). Αυτός ο όρος εκφράζει τη μέγιστη ενεργειακή χωρητικότητα μιας μεταχειρισμένης μπαταρίας ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε σύγκριση με μια καινούργια. Ένα χαμηλό SoH έχει ως αποτέλεσμα μικρότερη αυτονομία. Αλλά μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας με τον σωστό χειρισμό και τον προσεκτικό τρόπο οδήγησης.

Προτάσεις για τη βελτιστοποίηση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας του ηλεκτρικού σας αυτοκινήτου.

Πώς διατηρεί η μπαταρία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου το υψηλό της ενεργειακό επίπεδο.

Η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένη για όλα τα είδη καθημερινών συνθηκών οδήγησης αλλά υπόκειται και σε φυσιολογική γήρανση. Μια πτυχή της γήρανσης έχει να κάνει με τον χρόνο, σύμφωνα με τα έτη της ηλικίας της. Όσο συνεπέστερα αποφεύγονται οι υψηλές καταστάσεις φόρτισης και οι θερμοκρασίες μπαταρίας κατά τη στάθμευση του αυτοκινήτου, τόσο χαμηλότερη είναι και η γήρανση της μπαταρίας βάσει χρόνου. Η δεύτερη πτυχή της γήρανσης επηρεάζεται σημαντικά από τον αριθμό κύκλων φόρτισης και εκφόρτισης. Αυτό είναι γνωστό ως κυκλική γήρανση. Περιορίζεται, μεταξύ άλλων με έναν προνοητικό τρόπο οδήγησης και μια μέτρια ισχύ φόρτισης.

BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο διαδικασία γήρανσης

Μακροπρόθεσμη εμπειρία χρήσης με παράδειγμα μια BMW i3.

Η αντοχή των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων BMW αποδεικνύεται από το πρωτοποριακό μας ηλεκτρικό αυτοκίνητο, την BMW i3. Παρακολουθούμε τη διαδικασία γήρανσης της μπαταρίας ηλεκτρικού αυτοκινήτου του από το 2013. Και ακόμα και πριν από αυτό, στη διάρκεια της εξέλιξης της BMW i3, αναλύαμε τη διαδικασία γήρανσης προσομοιώνοντάς τη σε περίπλοκες δοκιμές οδήγησης και φόρτισης.

BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήπια χρήση μπαταρίας

Οι καλύτερες προϋποθέσεις για τις νεότερες γενιές αυτοκινήτων BMW.

Σε σύγκριση με τα τρέχοντα μοντέλα, τα παλαιότερα μοντέλα BMW i3 είχαν πολύ μικρές μπαταρίες ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Αλλά, χάρη στην τεχνική εξέλιξη και τις μεγαλύτερες μπαταρίες, οι νεότερες γενιές ηλεκτρικών αυτοκινήτων BMW είναι και πάλι καλύτερα εξοπλισμένες έναντι της γήρανσης. Ωστόσο, καθώς αυτό επηρεάζεται στην κάθε μεμονωμένη περίπτωση από πολλούς παράγοντες, είναι αδύνατον να δοθεί μια γενική αξιολόγηση σχετικά με τη διαδικασία γήρανσης κάθε μεμονωμένου αυτοκινήτου.

Η δομή ενός ηλεκτροκινητήρα. Απλοποιημένη εξήγηση.

BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σύστημα ηλεκτρικής κίνησης
BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο πλεονεκτήματα του σύγχρονου κινητήρα διέγερσης ρεύματος
BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη
BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο απλή τεχνολογία

Πώς λειτουργεί ένα σύστημα ηλεκτρικής κίνησης.

Ένας ηλεκτροκινητήρας μετατρέπει το ρεύμα σε κίνηση. Έχει δύο κεντρικά εξαρτήματα: τον ρότορα και τον στάτορα. Όπως αφήνει να εννοηθεί το όνομα, ο ρότορας περιστρέφεται. Αυτό γίνεται μέσω της αλληλεπίδρασης του μαγνητικού πεδίου του ρότορα και του στάτορα. Το μαγνητικό πεδίο του ρότορα δημιουργείται από μαγνήτες ή το ρεύμα, ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα. Ο ηλεκτροκινητήρας μεταδίδει αυτή την κίνηση περιστροφής στους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων 1 σχέσης. Αν δείτε τον κύκλο οδήγησης (WLTP), η απόδοση ενός ηλεκτροκινητήρα είναι τρεις φορές μεγαλύτερη από αυτή ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα BMW συχνά διαθέτουν ιδιαίτερα αποδοτικούς σύγχρονους κινητήρες εξωτερικής διέγερσης, τους λεγόμενους SSM.

Πλεονεκτήματα των σύγχρονων κινητήρων εξωτερικής διέγερσης (SSM).

Ένα βασικό πλεονέκτημα των αυτοκινήτων της BMW είναι η ευρεία χρήση των SSM σε αυτά. Αυτοί οι κινητήρες ξεχωρίζουν για το ότι δεν χρησιμοποιούν «σπάνιες γαίες» στον ρότορα. Σε σύγκριση με τους άλλους τύπους κινητήρα, οι SSM αποδίδουν την ισχύ με αποδοτικό τρόπο και επίσης επιταχύνουν καλά σε υψηλές ταχύτητες. Αυτό είναι χρήσιμο κατά τη διαδικασία προσπέρασης στον αυτοκινητόδρομο. Οι SSM είναι επίσης αποδοτικοί στην κατανάλωση. Καθώς ο ρότορας μαγνητίζεται με ρεύμα, λειτουργούν βελτιστοποιημένα είτε ως προς την ενεργειακή απόδοση είτε ως προς την ισχύ, ανάλογα με την κατάσταση.

Πλεονεκτήματα των σύγχρονων κινητήρων μόνιμης διέγερσης (PSM).

Η σχεδίαση PSM ενός ηλεκτροκινητήρα διαθέτει υψηλή πυκνότητα ισχύος. Εντός ενός δοσμένου χρονικού διαστήματος, μπορεί να αποδώσει συγκριτικά υψηλά επίπεδα ισχύος. Τεχνικά, διαφέρει από τον SSM στο ότι δημιουργεί το μαγνητικό πεδίο διαφορετικά στον ρότορα, καθώς το παράγει μέσω μόνιμων μαγνητών. Για αυτό, ένας PSM είναι ιδανικός για ενσωμάτωση στο κιβώτιο ταχυτήτων των οχημάτων Plug-in Hybrid (PHEV) και M-PHEV (BMW XM).

Απλή σχεδίαση. Απλό στην οδήγηση.

 Ένα BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιταχύνει άμεσα. Χωρίς να χρειάζεται συμπλέκτης και μοχλός αλλαγής ταχυτήτων. Σε αντίθεση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ένας ηλεκτροκινητήρας διαθέτει την ισχύ του ακόμα πιο άμεσα. Η ροπή στρέψης του είναι υψηλή και σχεδόν σταθερή στις χαμηλές ταχύτητες. Σε υψηλότερες ταχύτητες, ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να αποδώσει την πλήρη ισχύ του ανά πάσα στιγμή. Σε αντίθεση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, δεν χρειάζεται προσαρμογή του αριθμού στροφών του, αλλάζοντας σχέση κιβωτίου ταχυτήτων.

Οδήγηση μιας ηλεκτρικής BMW. Μια μοναδική εμπειρία.

Κάθε ηλεκτρική BMW διαθέτει χαλαρωτικά αθόρυβη οδήγηση, ταυτόχρονα όμως δεν απαιτεί κάποιου είδους εξοικείωση. Όταν πατάτε το πεντάλ, επιταχύνει άμεσα, δυναμικά και με άριστη προσαρμογή. Και, κατά το φρενάρισμα, απολαμβάνετε μια αίσθηση ακριβείας στο πεντάλ. Διαθέτει επίσης ένα χαμηλό κέντρο βάρους, καθώς η μπαταρία βρίσκεται στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Ταυτόχρονα, η BMW σας διαθέτει εξαιρετικό κράτημα στον δρόμο.

Γιατί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιταχύνει τόσο γρήγορα.

Το κιβώτιο ταχυτήτων 1 σχέσης σημαίνει ότι η ηλεκτρική σας BMW επιταχύνει αδιάκοπα, χωρίς αλλαγές σχέσεων. Η ροπή στρέψης είναι άμεσα διαθέσιμη, όταν πατάτε το πεντάλ γκαζιού. Όταν σηκώνετε το πόδι σας από το πεντάλ, η BMW σας επιβραδύνει πρόθυμα, ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις επιλεγμένες σας ρυθμίσεις για την ανάκτηση ενέργειας.

Πώς φρενάρει μια BMW με έξυπνη ανάκτηση ενέργειας.

Το σύστημα πέδησης μιας ηλεκτρικής BMW αναλύει τις συνθήκες φρεναρίσματος για μέγιστη απόδοση και αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες ανάκτησης ενέργειας του ηλεκτροκινητήρα. Αν χρειαστεί, ενεργοποιείται και το συμβατικό σύστημα πέδησης. Αυτή η ευφυής αλληλεπίδραση ανακτά μέγιστη ενέργεια, επενεργεί ήπια στα φρένα και μειώνει τις εκπομπές σωματιδίων από τα φρένα.

Σύγκριση τιμών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

BMW i5 eDrive40 Touring
BMW i5 eDrive40
BMW i4 eDrive40 Gran Coupé
BMW i7 xDrive60 Sedan
BMW i4 M50 xDrive Coupe
BMW i5 M60 xDrive Sedan
BMW i5 M60 xDrive Touring
BMW i7 M70 xDrive Sedan
    • BMW i5 eDrive40 Touring

    • Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP)[2]

      483–560 km

    • Διάρκεια φόρτισης DC (φόρτιση 10-80%)[3]

      0:30 λεπτά

    • BMW i4 eDrive40 Gran Coupé

    • Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP)[2]

      491–600 km

    • Διάρκεια φόρτισης DC (φόρτιση 10-80%)[3]

      0:30 λεπτά

    • BMW i7 xDrive60 Sedan

    • Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP)[2]

      571–624 km

    • Διάρκεια φόρτισης DC (φόρτιση 10-80%)[3]

      0:34 λεπτά

    • BMW i4 M50 xDrive Coupe

    • Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP)[2]

      416–515 km

    • Διάρκεια φόρτισης DC (φόρτιση 10-80%)[3]

      0:30 λεπτά

    • BMW i5 M60 xDrive Sedan

    • Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP)[2]

      457–516 km

    • Διάρκεια φόρτισης DC (φόρτιση 10-80%)[3]

      0:30 λεπτά

    • BMW i5 M60 xDrive Touring

    • Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP)[2]

      445–506 km

    • Διάρκεια φόρτισης DC (φόρτιση 10-80%)[3]

      0:30 λεπτά

    • BMW i7 M70 xDrive Sedan

    • Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP)[2]

      490–559 km

    • Διάρκεια φόρτισης DC (φόρτιση 10-80%)[3]

      0:34 λεπτά

BMW iX2 xDrive30
BMW iX xDrive40
BMW iX1 eDrive20
BMW iX M60

BMW i5 eDrive40 Touring: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 19,2–16,5. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 483–560

BMW i5 eDrive40: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 18,8–16. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 499–579

BMW i4 eDrive40 Gran Coupé: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 18,6–15,4. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 491–600

BMW i7 xDrive60 Sedan: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 20,4–18,5. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 571–624

BMW i4 M50 xDrive Coupe: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 21,9–17,8. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 416–515

BMW i5 M60 xDrive Sedan: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 20,5–18,2. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 457–516

BMW i5 M60 xDrive Touring: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 20,8–18,3. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 445–506

BMW i7 M70 xDrive Sedan: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 23,7–20,8. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 490–559

BMW iX2 xDrive30: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 17,7–16,3. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 417–449

BMW iX xDrive40: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 21,4–19,4. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 403–435

BMW iX1 eDrive20: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 17,2–15,4. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 430–474

BMW iX M60: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 24,7–21,9. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 500–565

Ερωτήσεις και απαντήσεις για τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες.

Περισσότερες πληροφορίες.

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο BMW, αυτονομία

Ηλεκτρική αυτονομία. 

Τα ηλεκτρικά μας αυτοκίνητα διαθέτουν αυτονομία που σας επιτρέπει να καλύπτετε μεγαλύτερες αποστάσεις. Η εφαρμογή σχεδιασμού διαδρομής θα σας δείξει πού μπορείτε να φορτίσετε καθ' οδόν το αυτοκίνητό σας.

BMW ηλεκτρικό αυτοκίνητο φόρτιση

Στο σπίτι ή στον δρόμο.

Η φόρτιση είναι πολύ εύκολη. Εύκολα από την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος του σπιτιού σας ή ευέλικτα στον δρόμο, π.χ. σε σταθμούς ταχείας φόρτισης. Το δίκτυο φόρτισης διευρύνεται συνεχώς και προσφέρονται όλο και περισσότερες νέες λύσεις για την οικιακή φόρτιση.

Κατανάλωση και εκπομπές CO2.

BMW i5 eDrive40 Touring: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 19,2–16,5. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 483–560

BMW i5 eDrive40: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 18,8–16. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 499–579

BMW i4 eDrive40 Gran Coupé: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 18,6–15,4. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 491–600

BMW i7 xDrive60 Sedan: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 20,4–18,5. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 571–624

BMW i4 M50 xDrive Coupe: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 21,9–17,8. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 416–515

BMW i5 M60 xDrive Sedan: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 20,5–18,2. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 457–516

BMW i5 M60 xDrive Touring: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 20,8–18,3. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 445–506

BMW i7 M70 xDrive Sedan: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 23,7–20,8. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 490–559

BMW iX2 xDrive30: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 17,7–16,3. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 417–449

BMW iX xDrive40: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 21,4–19,4. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 403–435

BMW iX1 eDrive20: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 17,2–15,4. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 430–474

BMW i3[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 16,6-15,3. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km [2]: 278-307

BMW iX M60: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 24,7–21,9. Ηλεκτρική αυτονομία (μέτρηση WLTP) σε km[2]: 500–565

[1] Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας και ηλεκτρικής αυτονομίας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων). Οι τιμές αυτονομίας κατά WLTP λαμβάνουν υπόψη τυχόν προαιρετικό εξοπλισμό (σ' αυτήν την περίπτωση για τη γερμανική αγορά). Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση. Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO₂ των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO₂ νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.


[2] Η αυτονομία εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως: τρόπο οδήγησης, διαδρομές, εξωτερική θερμοκρασία, θέρμανση/κλιματισμός, προετοιμασία θέρμανσης και επιλεγμένος εξοπλισμός.

[3] Η απόδοση φόρτισης εξαρτάται από την κατάσταση φόρτισης, τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, το προσωπικό προφίλ οδήγησης και τη χρήση εξωτερικών καταναλωτών. Η αναφερόμενη αυτονομία βασίζεται στις βέλτιστες συνθήκες κατά WLTP. Οι χρόνοι φόρτισης ισχύουν για θερμοκρασίες 23 βαθμών Κελσίου μετά από οδήγηση και ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη συμπεριφορά χρήσης.