Πράξη για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες («ΠΨΥ»).
Στον βαθμό που η BMW ΕΛΛΑΣ Α.Ε. («BMW», «εμείς», «εμάς», «μας») παρέχει σε αυτή την ιστοσελίδα ενδιάμεσες υπηρεσίες με την έννοια του άρθρου 3 ζ) της Πράξης για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες («ΠΨΥ»), εφαρμόζονται οι εξής πληροφορίες σε αυτές:
Το κεντρικό σημείο επικοινωνίας μας για τις αρμόδιες αρχές στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον ν. 5099/2024, όπως εκάστοτε ισχύει, την Επιτροπή και το Συμβούλιο που αναφέρεται στο άρθρο 61 ΠΨΥ (άρθρο 11 παράγραφος 1 ΠΨΥ) και για τους αποδέκτες των υπηρεσιών μας (άρθρο 12 παράγραφος 1 ΠΨΥ) είναι:
Email: DSA.gr@bmwgroup.com
Μπορείτε να επικοινωνήσετε επίσης μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-9118000.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.
Σύμφωνα με το άρθρο 15 παράγραφος 1 της ΠΨΥ, είμαστε υποχρεωμένοι να καθιστούμε δημόσια διαθέσιμες μία φορά ανά έτος τις εκθέσεις διαφάνειας, αναφορικά με οποιαδήποτε έλεγχο περιεχομένου, τον οποίο πραγματοποιήσαμε. Τέτοιες εκθέσεις θα είναι διαθέσιμες εδώ στο κατάλληλο χρονικό σημείο.
Η BMW δεν ελέγχει, και δεν επαληθεύει τη νομιμότητα και την ακρίβεια οποιουδήποτε περιεχομένου που αναρτάται. Περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 16 ΠΨΥ, τα πρόσωπα και οι οντότητες θα έχουν την ευκαιρία να υποβάλλουν ειδοποιήσεις για πληροφορίες που θεωρούν παράνομο περιεχόμενο τους σχετικά με το BMW Stock Locator, BMW Online Sales, BMW Online Appointment & BMW Accessories Configurator.
Ως «παράνομο περιεχόμενο» νοείται κάθε πληροφορία, η οποία, από μόνη της ή σε σύνδεση με μια δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένης της πώλησης προϊόντων ή της παροχής υπηρεσιών, δεν συμμορφώνεται με το ενωσιακό δίκαιο ή το δίκαιο οποιουδήποτε κράτους μέλους, ανεξάρτητα από το ακριβές αντικείμενο ή τη φύση του δικαίου αυτού.
Αυτό μπορείτε να το κάνετε στέλνοντας ένα email εδώ: DSA.gr@bmwgroup.com. Αν θέλετε να υποβάλλετε τέτοια ειδοποίηση, περιλάβετε τα εξής σημεία σε αυτήν:
α) μια επαρκώς τεκμηριωμένη εξήγηση των λόγων για τους οποίους ισχυρίζεστε ότι οι επίμαχες πληροφορίες αποτελούν παράνομο περιεχόμενο
β) σαφή ένδειξη της ακριβούς ηλεκτρονικής τοποθεσίας των εν λόγω πληροφοριών, όπως τον ακριβή ενιαίο εντοπιστή πόρου (URL) ή τους ακριβείς ενιαίους εντοπιστές πόρου, και, εφόσον είναι απαραίτητο, πρόσθετες πληροφορίες που επιτρέπουν τον προσδιορισμό του παράνομου περιεχομένου προσαρμοσμένες στον τύπο περιεχομένου και τον συγκεκριμένο τύπο υπηρεσίας
γ) το όνομα και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (με εξαίρεση την περίπτωση πληροφοριών που θεωρείται ότι αφορούν ένα από τα παρακάτω αδικήματα σεξουαλική κακοποίηση, σεξουαλική εκμετάλλευση, παιδική πορνογραφία, επικοινωνία με παιδιά για σεξουαλικούς σκοπούς ή υποκίνηση, υποστήριξη ή υπόθαλψη ή απόπειρα διάπραξης τέτοιων αδικημάτων). Σε αυτές τις περιπτώσεις ή άλλες περιπτώσεις, για τις οποίες θα θέλατε να υποβάλετε μια ειδοποίηση χωρίς πιθανότητα αναγνώρισής σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 210-9118000.
δ) μια δήλωση που επιβεβαιώνει την καλή πίστη σας για το ότι οι πληροφορίες και οι ισχυρισμοί που περιέχονται στην ειδοποίηση είναι ακριβείς και πλήρεις.
Θα επεξεργαζόμαστε κάθε ειδοποίηση έγκαιρα, επιμελώς, σύμφωνα με τους κανονισμούς και αντικειμενικά. Θα ειδοποιούμε χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση το άτομο ή την οντότητα που υπέβαλε την ειδοποίηση για την απόφασή μας και θα υποδεικνύουμε τυχόν εφικτά νομικά διορθωτικά μέτρα.
Οι πληροφορίες που αναφέρονται παρακάτω σχετικά με το εσωτερικό μας σύστημα διαχείρισης καταγγελιών (άρθρο 20 ΠΨΥ) και με τις δυνατότητες εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών (άρθρο 21 ΠΨΥ) ισχύουν μόνο για τους αποδέκτες των υπηρεσιών BMW που θεωρούνται ως «επιγραμμικές (online) πλατφόρμες» με την έννοια της ΠΨΥ. Αυτές οι πλατφόρμες είναι οι εξής: BMW Stock Locator, BMW Online Sales, BMW Online Appointment & BMW Accessories Configurator.
Λαμβάνουμε ορισμένες περιοριστικές αποφάσεις αναφορικά με το περιεχόμενο ή τους λογαριασμούς των αποδεκτών των ενδιάμεσων υπηρεσιών μας (περιλ. των ατόμων και των οντοτήτων που υποβάλλουν την ειδοποίηση) με την έννοια της ΠΨΥ, εφόσον πιστεύουμε ότι οι λήπτες έχουν παραβεί τον νόμο ή τους Όρους Χρήσης μας για την αντίστοιχη ενδιάμεση υπηρεσία (εφεξής: «Όροι και προϋποθέσεις»). Για παράδειγμα, μπορεί να αποφασίσουμε να (i) περιορίσουμε, αποσύρουμε ή να απενεργοποιήσουμε την πρόσβαση σε περιεχομένο, (ii) αναστείλουμε ή να τερματίσουμε την παροχή όλων ή μέρους των υπηρεσιών μας (iii) αναστείλουμε ή να καταργήσουμε τον λογαριασμό του αποδέκτη, (iv) περιορίσουμε τις ευκαιρίες για οικονομική αξιοποίηση περιεχομένου του αποδέκτη, ή (v) αρνηθούμε σε επιχειρήσεις τη χρήση των δικών τους επιγραμμικών αγορών, αν δεν μπορούμε να αναγνωρίσουμε (ιχνηλατήσουμε) αυτές τις επιχειρήσεις σύμφωνα με τις προδιαγραφές της ΠΨΥ. Μπορεί επίσης να αποφασίσουμε να μην αντιδράσουμε σε μια ειδοποίηση που υποβάλλεται από έναν αποδέκτη βάσει περιεχομένου που είναι πιθανώς παράνομο ή παραβιάζει τους όρους και τις προϋποθέσεις μας.
- Εσωτερικό σύστημα διαχείρισης καταγγελιών:
Αν αποδέκτες των υπηρεσιών μας δεν συμφωνούν με μια τέτοια απόφαση, μπορεί να υποβάλλουν μια καταγγελία εναντίον αυτής της απόφασης της BMW μέσω του εσωτερικού συστήματος διαχείρισης καταγγελιών μας. Οι καταγγελίες μπορούν να υποβάλλονται δωρεάν μέσω email που αποστέλλεται στη διεύθυνση DSA.gr@bmwgroup.com εντός 6 μηνών από τη λήψη της αμφισβητούμενης απόφασης. Αν χρειαζόμαστε περισσότερες πληροφορίες για την επεξεργασία της καταγγελίας, οι καταγγελίες μπορεί να παρέχονται από τους υπαλλήλους μας. Η επεξεργασία των καταγγελιών γίνεται έγκαιρα, χωρίς διακρίσεις, επιμελώς και με σύμφωνο με τους κανονισμούς τρόπο υπό την εποπτεία εξειδικευμένου προσωπικού. Μόλις λάβουμε μια απόφαση, θα ανακοινωθεί στον καταγγέλλοντα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
- Εξωδικαστική επίλυση διαφορών ενώπιον αρμόδιων εξωδικαστικών οργάνων επίλυσης διαφορών:
Για την επίλυση διαφορών αναφορικά με αποφάσεις που λήφθηκαν εντός του πλαισίου του εσωτερικού μας συστήματος διαχείρισης καταγγελιών, υπάρχει η δυνατότητα αναζήτησης εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών ενώπιον πιστοποιημένου οργάνου εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών, όπως ορίζεται στο άρθρο 21 ΠΨΥ. Τα πιστοποιημένα όργανα εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών είναι αμερόληπτα και ανεξάρτητα όργανα που είναι ρητά πιστοποιημένα από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και μπορούν μέσω της κατάρτισης και της εξειδίκευσής τους να ελέγχουν τις διαφορές που τους υποβάλλονται. Η BMW θα συνεργάζεται με το όργανο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών σύμφωνα με τις θεσμικές απαιτήσεις. Ωστόσο, η BMW δεν δεσμεύεται από τις αποφάσεις που εκδίδει το όργανο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών.
Περισσότερες λεπτομέρειες για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών θα μεταβιβάζονται στους αποδέκτες της υπηρεσίας.
Οι προηγούμενες πληροφορίες δεν περιορίζουν τα δικαιώματα των ληπτών των υπηρεσιών για την επιβολή των αξιώσεών τους ενώπιον της BMW στο δικαστήριο.
Θα αναστέλλουμε την παροχή των υπηρεσιών μας σε αποδέκτες της υπηρεσίας που παρέχουν συχνά εμφανώς παράνομο περιεχόμενο και θα το κάνουμε για μια εύλογο χρονικό διάστημα αφού έχουμε εκδώσει μια προηγούμενη προειδοποίηση. Επιπλέον, θα αναστέλλουμε, για μια λογική περίοδο, αφού έχουμε εκδώσει μια προηγούμενη προειδοποίηση, την επεξεργασία ειδοποιήσεων και καταγγελιών που υποβάλλονται μέσω των μηχανισμών ειδοποίησης και δράσης ή των εσωτερικών συστημάτων διαχείρισης καταγγελιών από άτομα ή οντότητες ή από καταγγέλλοντες που υποβάλλουν συχνά ειδοποιήσεις και καταγγελίες που είναι εμφανώς ατεκμηρίωτες. Κατά την απόφαση για την αναστολή της υπηρεσίας, θα αξιολογούμε την κάθε περίπτωση ξεχωριστά και έγκαιρα, επιμελώς και αντικειμενικά, για το αν ο αποδέκτης, το άτομο ή η οντότητα ή ο καταγγέλλων ενήργησε αθέμιτα, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα σχετικά δεδομένα και τις συνθήκες από τη στιγμή που η πληροφορία κατέστη διαθέσιμη σε μας. Αυτές οι συνθήκες - που θα λαμβάνουμε υπόψη κατά τον προσδιορισμό του αν υπήρξε αθέμιτη χρήση και ποια θα πρέπει να είναι η κατάλληλη διάρκεια τυχόν αναστολής - θα περιλαμβάνουν τουλάχιστον τα εξής:
α) τον απόλυτο αριθμό στοιχείων εμφανώς παράνομου περιεχομένου που υποβλήθηκαν εντός ενός δοσμένου χρονικού πλαισίου,
β) τη σχετική αναλογία του συνολικού αριθμού στοιχείων πληροφοριών ή ειδοποιήσεων που υποβλήθηκαν εντός ενός δοσμένου χρονικού πλαισίου,
γ) τη βαρύτητα των αθέμιτων χρήσεων, περιλ. της φύσης του παράνομου περιεχομένου και της φύσης των συνεπειών του,
δ) όπου είναι εφικτό να αναγνωριστεί, τους σκοπούς που επιδιώκονται από τον αποδέκτη της υπηρεσίας, του ατόμου, της οντότητας ή του καταγγέλλοντος.
Η BMW θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια, για να λάβει, στις ή πριν από τις 16 Φεβρουαρίου 2025 από όλους τους εμπόρους προϊόντων και/ή υπηρεσιών στις επιγραμμικές (online) πλατφόρμες που είναι προσβάσιμες σε αυτή την ιστοσελίδα, τις αυτοπιστοποιήσεις τους σύμφωνα με το άρθρο 30 παράγραφος 1 ε) ΠΨΥ, με τις οποίες αυτοί οι έμποροι επιβεβαιώνουν ότι παρέχουν μόνο προϊόντα και υπηρεσίες σύμφωνα με τις εφαρμοζόμενους κανονισμούς του ενωσιακού δικαίου. Έχουμε λάβει αυτή την αυτοπιστοποίηση από όλους τους εμπόρους που έχουν ενταχθεί σε αυτές τις επιγραμμικές (online) πλατφόρμες από τις 17 Φεβρουαρίου 2024.
Ο μέσος μηνιαίος αριθμός ενεργών χρηστών του BMW Accessories Online Shop στην Ευρωπαϊκή Ένωση σύμφωνα με το άρθρο 24 παράγραφος 2 της ΠΨΥ είναι μικρότερος από 50.000. Για να προσδιορίσουμε αυτόν τον αριθμό, αξιολογήσαμε στατιστικά τους ενεργούς χρήστες για καθέναν από τους τελευταίους έξι μήνες και υπολογίσαμε εξ’ αυτού το μηνιαίο μέσο όρο. Από τις 17.02.2024. Ο ανωτέρω αριθμός των ενεργών χρηστών θα επικαιροποιείται ανά εξάμηνο, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες περί υπολογισμού διατάξεις και οδηγίες.