Το εργαλείο διαχείρισης της άδειάς σας για χρήση cookies είναι προσωρινά εκτός σύνδεσης. Συνεπώς, κάποια λειτουργία που απαιτεί τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies μπορεί να λείπει.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ Μ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ BMW.
Ο συνδυασμός τεχνικής τελειότητας με τις αθλητικές επιδόσεις αποτελεί μέρος του αθλητικού χαρακτήρα των Μ μοντέλων της BMW. Τα μοντέλα BMW M είναι πραγματικά σπορ αυτοκίνητα. Από Sedan και Coupé μέχρι SUV, η αγωνιστική τεχνολογία όπως η M σπορ ανάρτηση, οι δυναμικοί κινητήρες και ο Μ σχεδιασμός καθιστούν αυτά τα σπορ οχήματα το απόλυτο μείγμα πολυτέλειας και επιδόσεων.
BMW i7 M70 xDrive
BMW X7 M60i xDrive
M Αυτοκίνητα της BMW X6
M Αυτοκίνητα της BMW X5
M Αυτοκίνητα της BMW X4
BMW X3 M50 xDrive
BMW X2 M35i xDrive
BMW X1 M35i xDrive
M Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 8 Gran Coupé
M Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 8 Cabrio
M Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 8 Coupé
BMW M760e xDrive
BMW i5 M60 xDrive
M Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 5 Sedan
BMW M5 Touring με M xDrive
BMW M440i xDrive Gran Coupé
M Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 4 Cabrio
M Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 4 Coupé
M Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 3 Touring
M Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 3 Sedan
BMW i4 M50 Gran Coupé
BMW iX M60
BMW Z4 M40i Roadster
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ Μ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΣ BMW.
Πάθος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, την αποκλειστικότητα και την τελειότητα - ελάτε μαζί μας καθώς ταξιδεύουμε σε σχεδόν 50 χρόνια BMW M αυτοκινήτων! Θα σας παρουσιάσουμε οχήματα από τη θρυλική BMW M1 και M3 έως την τρέχουσα BMW M8. Ανακαλύψτε τις εξαιρετικές επιδόσεις και την ευκαιρία να εξατομικεύσετε τα μοντέλα με εξοπλισμό BMW Individual και τα εξαρτήματα BMW M Performance.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ Μ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΣ BMW.
Πάθος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, την αποκλειστικότητα και την τελειότητα - ελάτε μαζί μας καθώς ταξιδεύουμε σε σχεδόν 50 χρόνια BMW M αυτοκινήτων! Θα σας παρουσιάσουμε οχήματα από τη θρυλική BMW M1 και M3 έως την τρέχουσα BMW M8. Ανακαλύψτε τις εξαιρετικές επιδόσεις και την ευκαιρία να εξατομικεύσετε τα μοντέλα με εξοπλισμό BMW Individual και τα εξαρτήματα BMW M Performance.
Η BMW M1 (E26).
Με το διαχρονικό σχεδιασμό, το πρώτο όχημα που αναπτύχθηκε από την τότε BMW Motorsport GmbH στα τέλη της δεκαετίας του εβδομήντα δέχεται ένα ενθουσιώδες καλωσόρισμα. Αναπτύχθηκε από τον θρύλο της σχεδιάσης Giorgio Giugiaro, ο σχεδιασμός βασίζεται στην BMW Turbo, μια μελέτη του 1972 από τον σχεδιαστή της BMW Paul Bracq επί σειρά ετών. Το σπορ αυτοκίνητο μεσαίου κινητήρα είχε μέγιστη ταχύτητα πολύ πάνω από 260 χλμ./ώρα, καθιερώνοντας την παράδοση των M αυτοκινήτων.
Από το 1979 έως το 1981 κατασκευάστηκαν μόνο 460 οχήματα - όλα χειροποίητα. Όποιος έχει την τύχη να οδηγήσει μια BMW M1 μιλά για το εξαιρετικό στυλ οδήγησης, την ευέλικτη δυναμική και τον κινητήρα ισχυρό 3.5 λίτρων.
Περίοδος παραγωγής: 1978 – 1981
Κινητήρες: 3.5 λίτρα (204 kW, 277 hp), 6-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.359 mm / 1.824 mm / 1.138 mm"
BMW ΣΕΙΡΆ 1 M COUPÉ (E82).
Παρόλο που η BMW 1 προσφέρεται στους οδηγούς που εκτιμούν τον σπορ χαρακτήρα και την εξαιρετική συμπεριφορά σε ένα compact αυτοκίνητο από το 2004, η BMW Σειρά 1 M Coupé ήταν διαθέσιμη από το 2011. Δύο υπερσυμπιεστές ενισχύουν τον ενσωματωμένο 6-κύλινδρο κινητήρα βενζίνης στους 340 ίππους (250 kW). Σε συνδυασμό με το κοντό μεταξόνιο και την ευρύτερη πίστα από την κανονική BMW Σειρά 1, προσφέρει μια οδηγική εμπειρία με εξαιρετική δυναμική. BMW 1, παρέχει μια οδηγική εμπειρία με εξαιρετική δυναμική. Περισσότερα από 6.300 οχήματα κατασκευάστηκαν μέχρι το 2012. Τρία χρόνια αργότερα η BMW M2 εντάσσεται στη σειρά, συνεχίζοντας την ιδέα της συγχώνευσης ενός compact οχήματος με τα καλύτερα χαρακτηριστικά ενός σπορ αυτοκινήτου.
Περίοδος παραγωγής: 2011 – 2012
Κινητήρες: 3.0 λίτρα (250 kW, 277 hp), 6-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.380 mm / 1.803 mm / 1.420 mm"
Η BMW M2 (F87, G87).
Από το 2015, η BMW M2 είναι η διάδοχος της BMW Σειράς 1 M Coupé και συνέχισε τη δυναμική οδήγηση που δημιουργήθηκε από την BMW 2002 Turbo και την BMW M3 (E30).
Η διακριτική εξωτερική σχεδίαση του οχήματος προσδίδουν αθλητικό χαρακτήρα. Ο 6-κύλινδρος, turbo βενζινοκινητήρας έχει εντυπωσιακή ροπή και ισχύ, που μεταφέρεται στο δρόμο μέσω ενός το προαιρετικά διαθέσιμου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.
Η BMW M2 Competition, με επιπλέον ισχύ 40 hp (30 kW), ξεκίνησε η παραγωγή της το 2018 και ακολούθησε η BMW M2 CS (Club Sport) με παραγωγή μόλις 2.200 οχημάτων και κινητήρα 331 kW (450 ίππων). Σε κάθε έκδοση, το M πλαίσιο αυτοκινήτου επιφέρει τον απόλυτο χειρισμό, τον ακριβή έλεγχο και μέγιστη οδηγική απόλαυση.
Η δεύτερη γενιά της BMW M2 θα παρουσιαστεί το 2022 με την 50η επέτειο της BMW M GmbH. Με τον αδιαμφισβήτητο M χαρακτήρα της θα αποτίνει φόρο τιμής στην αυθεντική αγωνιστική αίσθηση. Με νέα εκφραστική σχεδίαση, συμπαγείς διαστάσεις και επιβλητική εμφάνιση, υπόσχεται γνήσια οδηγική απόλαυση με μέγιστη ακρίβεια ελέγχου. Τα άψογα προσαρμοσμένα στοιχεία πλαισίου από την BMW M και ο ισχυρός εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας βενζίνης BMW M TwinPower Turbo εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 250 km/h, χάρη και στην εντυπωσιακή ισχύ των 338 kW (460 hp).
Περίοδος παραγωγής της BMW M2: 2015 – σήμερα, M2 Competition: 2018 – 2020, M2 CS: 2020
Κινητήρες: 3,0 λίτρα (338 kW, 460 hp), 6 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.580 mm / 1.887 mm / 1.403 mm
Η BMW M3 (E30/2S, E30/2SC, E36/2S, E36/2CS, E36/4S, E46/2S, E46/2CS, E90/92/93, F80, G80).
Αρχικά, η BMW M3 (E30 / 2S, E30 / 2SC) είχε ως στόχο να είναι η έκδοση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου. Ωστόσο, το ενδιαφέρον μεγάλο, που πουλήθηκαν περισσότερα από τα 5.000 οχήματα. Η δυναμική είναι εμφανής στο εξωτερικό: με την επιβλητική σχεδίαση και τη νέα σχεδίαση της κολόνας C. Το εσωτερικό διαθέτει επίσης όλα τα στοιχεία του μηχανοκίνητου αθλητισμού: εσωτερικά αεριζόμενοι δίσκοι φρένων, σπορ μετάδοση με κάτω αριστερή πρώτη ταχύτητα, 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 2.3 λίτρων με ισχύ 200 ίππους (143 kW).
Ενώ η αγωνιστική έκδοση περνάει από νίκη σε νίκη, η BMW M3 ξεπερνά κάθε προσδοκία πωλήσεων: Πωλούνται περισσότερα από 18.000 οχήματα, συμπεριλαμβανομένης της Cabrio έκδοσης. Καθώς και η έκδοση Evolution με ισχύ 220 ίππους (154 kW) και η BMW M3 Sport Evolution με κυβισμό 2.5 λίτρων και με ισχύ 238 ίππους (166 kW).
Το 1992 η δεύτερη γενιά της BMW M3 (E36) συνεχίζει την επιτυχημένη ιστορία. Το όχημα είναι σαφώς μεγαλύτερο σε διαστάσεις. Υπάρχουν μόνο μικρές οπτικές αλλαγές σε σύγκριση με το κανονικό μοντέλο, όπως οι Μ καθρέφτες αεροδυναμικά βελτιστοποιημένοι. Υπάρχουν όμως ριζικές αλλαγές κάτω από το καπό: Ο ενσωματωμένος 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας με ισχύ 286 ίππους (210 kW) και μεταβλητούς εκκεντροφόρους (σύστημα VANOS) προσφέρει εκπληκτική επιτάχυνση. Από το 1995 το μοντέλο προσφέρει 200 cm3 περισσότερο κυβισμό, αλλά και ισχύ 321 hp (236 kW).
Στο τέλος της χιλιετίας, λανσάρεται η τρίτη έκδοση της BMW M3 (E46), ακολουθούμενη από την BMW M3 Cabrio ένα χρόνο αργότερα. Συνεχίζουν τη θεμελιώδη ιδέα πίσω από τη BMW M3, συνδυάζοντας όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη δυναμική οδήγηση. Τα γονίδια Μ είναι εμφανή στην οδηγική εμπειρία με ισχύ 343 ίππων (252 kW). Οι εξωτερικοί χώροι του Coupé και του Cabrio διαφέρουν από το στάνταρ μοντέλο με τις γρίλιες στη μάσκα νεφρών και το powerdome στο καπό.
Τα BMW M3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2007 και 2013 είναι πλέον εξοπλισμένα με μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά. Ακριβώς όπως τα κανονικά μοντέλα, διατίθενται τρία εκδόσεις: Sedan (E90), Coupé (E92) και Cabrio (E93). Για πρώτη φορά, μια BMW M3 διαθέτει κινητήρα V8. Το συγκρότημα των 4.0 λίτρων αποδίδει 420 ίππους (309 kW) και περιστρέφεται έως και 8.300 σ.α.λ. - ο κινητήρας παραγωγής υψηλότερης ταχύτητας που έχει κατασκευαστεί ποτέ από τη BMW! Με το προαιρετικό M πακέτο οδηγού, το αυτοκίνητο επιτυγχάνει με μέγιστη ταχύτητα 280 χλμ./ώρα.
Από το 2014, η πέμπτη γενιά της BMW M3 (F80) βασίζεται και πάλι σε έναν 6κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, ο οποίος, για πρώτη φορά είναι εξοπλισμένος με υπερσυμπιεστές. Ο κινητήρας αποδίδει τη μέγιστη ροπή στις 1.850 σ.α.λ., καθιστώντας δυνατή τη γρήγορη επιτάχυνση, ανεξάρτητα από τις περιστάσεις. Η BMW M3 Sedan με ισχύ 432 ίππων (317 kW) είναι ο μόνος διαθέσιμος σχεδιασμός αμαξώματος – οι εκδόσεις Coupé και Cabrio ονομάζονται πλέον BMW M4. Οι προεκτάσεις της μπροστινής μάσκας, οι Μ καθρέπτες και η M σκούρα οροφή από ανθρακονήματα δείχνουν επίσης ότι αυτό το όχημα έχει εξαιρετική δυναμική συμπεριφοράς και οδήγησης. Το 2016 παρουσιάζεται η BMW M3 Competition, με κινητήρα που αποδίδει 450 ίππους (331 kW).
Το 2018, η BMW M3 CS κατασκευάζεται για μόλις τρεις μήνες, με έναν κινητήρα να προσθέτει επιπλέον 10 ίππους για να φτάσει στους 460 ίππους (338 kW).
Η BMW M3 (G80) είναι διαθέσιμη από το 2021 με ριζικά διαφορετική εμφάνιση από το τυπικό sedan, λόγω της μεγάλης μάσκας νεφρών. Συνεχίζει την ιδέα του συνδυασμού σπορ, δυναμισμού και καθημερινής πρακτικότητας της προηγούμενης BMW M3 - το Sports Sedan είναι εξοπλισμένο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και κινητήρα 480 ίππων (353 kW). Το BMW M3 Competition είναι επίσης διαθέσιμο, προσφέροντας 510 ίππους (375 kW). Το κιβώτιο 8 σχέσεων M Steptronic με τεχνολογία Drivelogic επιτρέπει γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων για μέγιστη δυναμική οδήγηση.
Περίοδος παραγωγής: BMW M3: 1986 – σήμερα
Κινητήρες: 2.3 – 3.0 λίτρα (143 – 375 kW, 200 – 510 hp), 4-κύλινδρος, 6-κύλινδρος & 8-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.346 – 4.794 mm / 1.680 – 1.887 mm / 1.370 – 1.431 mm
Η BMW M4 (F82, F83, G82).
Η BMW Σειρά 4 αντικαθιστά τη Σειρά 3 Coupé. Προφανώς σχεδιασμένη από την αρχή, αυτή η BMW διαφέρει σημαντικά από τον προκάτοχό της με το χωριστό χώρο επιβατών, μεγαλύτερο καπό - όλα οδηγούν σε μια πιο εκφραστική, πιο ισχυρή εμφάνιση. Αυτό ισχύει επίσης για την BMW M4 Coupé και την M4 Coupé Competition (2016 - 2020) που αποδίδουν 450 ίππους (331 kW), καθώς και την M4 Coupé CS 2017 και 2018 με 460 hp (338 kW). Εν τω μεταξύ, η M4 διατίθεται ως GTS Coupé (2017 - 2018), με ισχύ 500 ίππων (368 kW). Η M4 Cabrio και η M4 Competition Cabrio φέρνουν μια ανάσα φρέσκου αέρα. Όλα τα οχήματα χρησιμοποιούν έναν 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα 3.0 λίτρων με έναν υπερτροφοδότη twin scroll.
Η δεύτερη γενιά είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις. Με την BMW M4, ο κινητήρας βενζίνης 3.0 λίτρων με 6 κυλίνδρους αποδίδει 480 ίππους (χειροκίνητο κιβώτιο) και 510 ίππους (αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων) (353 και 375 kW αντίστοιχα). Με το προαιρετικό Πακέτο M Driver’s, επιτυγχάνει ταχύτητα 290 km/h. Ο δυναμισμός και η ευκινησία υπογραμμίζονται από τον ακριβή, ασυμβίβαστο σχεδιασμό.
Περίοδος παραγωγής: BMW M4: 2014 – σήμερα
Κινητήρες: 3.0 λίτρα (317 – 375 kW, 431 – 510 hp), 6-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.671 – 4.794 mm / 1.870 – 1.887 mm / 1.383 – 1.394 mm
Η BMW M5 (E28S, E34S, E34/5S, E39S, E60, E61, F10, F90).
Οπτικά, η πρώτη BMW M5 (E28S) το 1985 δεν διέφερε καθόλου από την κανονική Sedan. Αλλά τα χειροποίητα οχήματα διαθέτουν έναν ενισχυμένο κινητήρα της BMW M1 και ως εκ τούτου μπορούν να φτάσουν ταχύτητα άνω των 250 km/h. Με περισσότερα από 2.200 οχήματα που παρήχθησαν, τέθηκαν οι βάσεις για την κορυφαία έκδοση ενός από τα πιο επιτυχημένα Sport Sedan.
Το 1988, η νέα BMW Σειρά 5 περιλαμβάνει επίσης τη νέα M5 (E34S). Αρχικά με ισχύ 315 ίππους (232 kW), αλλά το 1992 οι κινητήρες επανασχεδιάζονται. Τώρα αποδίδουν 340 ίππους (250 kW) με κυβισμό 3.8 λίτρων και, σε περιορισμένη έκδοση λιγότερων από 900 μονάδων, το αυτοκίνητο είναι επίσης διαθέσιμο στην έκδοση M5 Touring. Χάρη στην άψογη οδηγική εμπειρία και στο σύστημα διεύθυνσης υψηλής ακρίβειας, αυτή η M5 αντιμετωπίζει επίσης κάθε κατάσταση με σιγουριά και ικανότητα.
Από το 1998 έως το 2003, η BMW M5 (E39S) κατακτά τον αυτοκινητόδρομο με έναν 8κύλινδρο κινητήρα που αποδίδει κυβισμό 5 λίτρων και 400 ίππους (294 kW). Αυτή τη στιγμή, είναι το τέλειο παράδειγμα ενός Sport Sedan - ιδανικό και για καθημερινή χρήση, χάρη στις επιδόσεις και τον δυναμισμό του, που ταιριάζει σχεδόν σε κάθε σπορ αυτοκίνητο.
Το διάδοχο μοντέλο (E60) εμφανίζεται στους εκθεσιακούς χώρους το 2005, ακολουθούμενο από την έκδοση Touring (E61) το 2007, η οποία είναι και η τελευταία Μ5 σε αυτή την έκδοση. Εξοπλισμένο με 10κύλινδρο κινητήρα, με 507 ίππους, επιταχύνει το όχημα στα 305 χλμ./ώρα με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s.
Το 2011, η BMW M GmbH εξοπλίζει την M5 (F10) με διπλό turbo κινητήρα για πρώτη φορά. Ο κινητήρας αποδίδει 560 ίππους (412 kW) και, εκείνη τη στιγμή, είναι το πιο ισχυρό μοντέλο στην γκάμα της BMW. Δύο χρόνια αργότερα, το πρώτο μοντέλο M5 Competition είναι διαθέσιμο με μικρή αύξηση στην απόδοση στους 575 ίππους (423 kW), και το 2014 ο 8κύλινδρος με την Έκδοση "30 years of M5" επανασχεδιάζεται για απόδοση 600 ίππων (441 kW) και με μέγιστη ροπή μεταξύ 1.500 και 5.750 στροφών ανά λεπτό.
Η τρέχουσα BMW M5 (F90) παραμένει πιστή στη σειρά προϊόντων από το 2017 και συνδυάζει το μηχανοκίνητο αθλητισμό με την άνεση και την κομψότητα της BMW 5 Sedan. Ο κινητήρας από την προηγούμενη Μ5, η νέα τετρακίνηση M xDrive και το κιβώτιο 8 σχέσεων M Steptronic σημαίνουν ισχυρή επιτάχυνση και εξαιρετική δυναμική οδήγησης είναι χαρακτηριστικά αυτού του οχήματος από την BMW M GmbH. Αυτό ξεπεράστηκε το 2018 από το BMW M5 Competition, η οποίο αποδίδει 25 ίππους παραπάνω, με συνολικά 625 ίππους (460 kW). Περιορισμένη σε ένα έτος παραγωγής, η BMW M5 CS (Competition Sport) επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε 3,0 δευτερόλεπτα με ισχύ 635 hp (467 kW). Τα μέρη του αυτοκινήτου από ανθρακονήματα μειώνουν το βάρος του Sport Sedan.
Περίοδος παραγωγής: BMW M5: 1985 – 1995, 1998 – 2003, 2005 – σήμερα
Κινητήρες: 3.5 – 5.0 λίτρα (302 kW, 410 hp), 6-κύλινδρος, 8-κύλινδρος και 10-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.620 – 4.966 mm / 1.700 – 1.903 mm / 1.400 – 1.512 mm
Η BMW M8 COMPETITION (F91, F92, F93).
Η M8 Coupé υπάρχει εδώ και σχεδόν 30 χρόνια. Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 οι μηχανικοί της BMW ανέπτυξαν ένα πρωτότυπο BMW M8 με κινητήρα V12 κυλίνδρων βασισμένο στην E31 Coupé.
Όμως εμφανίστηκε στους εκθεσιακούς χώρους το 2019 η πρώτη BMW M8 Competition Coupé (F92), Cabrio (F91) και Gran Coupé (F93). Με δύο παράλληλους υπερσυμπιεστές, ο 8κύλινδρος κινητήρας διαθέτει ισχύ 625 ίππων (460 kW), ο οποίος, με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s, επιτρέπει ταχύτητες πολύ μεγαλύτερες από 300 χλμ./ώρα.
Ακόμα και όταν είναι σταθμευμένη, είναι προφανές ότι η BMW M8 είναι ο τέλειος συνδυασμός αθλητικών επιδόσεων και πολυτέλειας. Οι γραμμές σχεδίασης είναι δυναμικές και εξαιρετικά κομψές. Λεπτομέρειες όπως η μαύρη χρωμιωμένη μάσκα νεφρών και τα γυαλιστερά μαύρα καλύμματα των καθρεπτών τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου: Αυτό υπογραμμίζεται από την τυπική οροφή από ανθρακονήματα. Επιπλέον, το προσαρμοστικό M πλαίσιο του αυτκινήτου, το οποίο προσαρμόζεται στις τρέχουσες συνθήκες οδήγησης και υποστηρίζει την τετρακίνηση BMW M xDrive, εξασφαλίζει απαράμιλλη δυναμική οδήγησης. Είτε Coupé, είτε Cabrio είτε τετράθυρο Gran Coupé, αυτά τα οχήματα προσφέρουν την απόλυτη οδηγική απόλαυση.
Περίοδος παραγωγής: BMW M8 Competition: 2019 – σήμερα
Κινητήρες: 4.4 λίτρα (460 kW, 625 hp), 8-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.867 – 5.098 mm / 1.907 – 1.948 mm / 1.353 – 1.420 mm
Η BMW X3 M COMPETITION (F97).
Η Μ έκδοση της BMW X3 είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά το 1993. Με τον υψηλής απόδοσης, εξαιρετικά ισχυρό 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα, το όχημα επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε μόλις 4 δευτερόλεπτα και, μετά τον επανασχεδιασμό, σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Το σύστημα τετρακίνησης M xDrive με Μ ενεργό διαφορικό διασφαλίζει ότι οι 480 ίπποι (353 kW) μπορούν να απελευθερωθούν κάθε φορά-ένας συναρπαστικός συνδυασμός γονιδίων Χ και Μ. Το ίδιο ισχύει και για το μοντέλο BMW X3 M Competition με 510 ίππους (375 kW).
Η BMW X3 M δείχνει επίσης τη δύναμή της εξωτερικά. Η μαύρη γυαλιστερή μάσκα νεφρών και τα Μ στοιχεία στα πλάγια με τις τρισδιάστατες δομές τους υποδηλώνουν εξωτερικά την υψηλής ποιότητας τεχνολογία που περιμένει στο εσωτερικό του οχήματος: Για παράδειγμα, τα M σπορ καθίσματα προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη. Έτσι το όχημα είναι πάντα έτοιμο για επίδειξη σε οποιοδήποτε έδαφος.
Περίοδος παραγωγής: BMW X3 M: 2019 – σήμερα
Κινητήρες: 3.0 λίτρα (353 – 375 kW, 480 – 510 hp), 6-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.726 mm / 1.897 mm / 1.669 mm
Η BMW X4 M (F98).
Το μοντέλο M λανσαρίστηκε με τη δεύτερη γενιά της BMW X4 το 2019. Η σπορ κομψότητα του βασικού μοντέλου παρουσιάζεται ακόμα πιο καθαρά και με ακρίβεια: Τα αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης του προαιρετικού πακέτου M Carbon (δεν διατίθενται πλέον ως πακέτο αλλά ως μεμονωμένα εξαρτήματα από ανθρακονήματα), από τις εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα έως τα καλύμματα των καθρεπτών, τονίζουν τον αθλητικό χαρακτήρα του SUV/Coupé. Το όχημα μοιράζεται τις τεχνικές προδιαγραφές και τους κινητήρες με την BMW X3 M: Η BMW X4 M διαθέτει 480 ίππους (353 kW) και το X4 M Competition 510 ίππους (375 kW) και, μετά τον επανασχεδιασμό του μοντέλου, έχει τεράστια ροπή 650 Nm, χάρη στο προαιρετικό πακέτο M Driver’s, τα οχήματα επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα 280 και 285 χλμ./ώρα, αντίστοιχα. Η BMW X4 M συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις και αποκλειστικότητα με εκφραστική ιδιοσυγκρασία.
Περίοδος παραγωγής: BMW X4 M: 2019 – σήμερα
Κινητήρες: 3.0 λίτρα (353 – 375 kW, 480 – 510 hp), 6-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.758 mm / 1.927 mm / 1.618 m
Η BMW X5 M (E70, F85, F95).
Η δεύτερη γενιά του πρώτου Sport SUV της BMW επανασχεδιάστηκε το 2009 από την BMW M GmbH, δημιουργώντας έτσι την πρώτη BMW X5 M (E70). Με κινητήρα με δύο υπερσυμπιεστές, ο βενζινοκινητήρας 4.4 λίτρων V8, ένας από τους πιο συχνά χρησιμοποιούμενους κινητήρες των Μ μοντέλων , αποδίδει 555 ίππους (408 kW). Μαζί με το X6 M, είναι η πρώτη φορά που μια BMW διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης xDrive σε έκδοση M.
Η παράδοση συνεχίστηκε από το διάδοχο μοντέλο (F85) και τον 4.4 λίτρων twin-turbo κινητήρα, ο οποίος απδίδει 575 ίππους στον αυτοκινητόδρομο χάρη στο νέο Μ κιβώτιο 8 σχέσεων.
Η επόμενη γενιά της BMW X5 M (F95) συνδυάζει αριστοτεχνικά τα γονίδια M και X σε απόδοση και δυναμική οδήγηση με την πολυτέλεια και άνεση. Ο διπλός υπερτροφοδοτούμενος 8κύλινδρος βενζινοκινητήρας αποδίδει 600 ίππους (441 kW) με την BMW X5 M και 625 ίππους (460 kW) με την BMW X5 M Competition. Με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s, το SUV επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 290 km/h.
Περίοδος παραγωγής: BMW X5 M: 2009 – 2013, 2015 – σήμερα
Κινητήρες: 4.4 λίτρα (408 – 460 kW, 555 – 625 hp), 8-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.854 – 4.948 mm / 1.933 – 2.013 mm / 1.739 – 1.762 mm
Η BMW X6 M (E71, F86, F96).
Το 2008, η BMW X6 (E71) προσελκύει την προσοχή ως το πρώτο Coupé/SUV της BMW. Ένα χρόνο αργότερα, το μοντέλο Μ BMW X6 M απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν το καλύτερο από δύο κόσμους: SUV και σπορ αυτοκίνητο, ασυγκράτητη κυριαρχία και εξαιρετική δυναμική οδήγησης. Ο συνδυασμός της τετρακίνησης M xDrive και του 8κύλινδρου M βενζινοκινητήρα 4.4 λίτρων M TwinTurbo (555 ίπποι/408 kW) προσφέρουν στο SUV πρωτοφανή ευελιξία σε κάθε έδαφος.
Το 2015 η δεύτερη γενιά X6 M (F86) είναι έτοιμη να ξεκινήσει, με τον γνωστό κινητήρα 4.4 λίτρων twin-turbo των M5 και X5 M, με 575 ίππους (423 kW). Με το προαιρετικό πακέτο M Driver's, το όχημα συνδυάζει ένα προφίλ που μοιάζει με Coupé με μεγάλες εισαγωγές αέρα και επιτυγχάνει σε 280 χλμ./ώρα.
Το 2019 παράγεται η X6 M Competition (F96). Με ισχύ 625 ίππους (460 kW) και με την τετρακίνηση M xDrive και το Μ ενεργό διαφορικό συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της πίσω κίνησης και της τετρακίνησης. Οι Μ λεπτομέρειες σχεδίασης τονίζουν ακόμη περισσότερο τη δυναμική εμφάνιση. Η BMW X6 M συνδυάζει την πολυτέλεια με την υπεροχή και τον εξαιρετικά αθλητικό χαρακτήρα - ένας εξαιρετικός συνδυασμός!
Περίοδος παραγωγής: BMW X6 M: 2009 – σήμερα
Κινητήρες: 4.4 λίτρα (408 – 460 kW, 555 – 625 hp), 8-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.876 – 4.948 mm / 1.983 – 2.019 mm / 1.684 – 1.695 mm
Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ.
(BMW G09)
Εξοπλισμένη με σύγχρονη τεχνολογία Plug-in Hybrid, η BMW XM μεταφέρει στον δρόμο 480 kW (653 hp) χάρη στον νέο σχεδιασμένο κινητήρα V8. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των 88 km (μέτρηση WLTP) επιτρέπει τη σχεδόν αθόρυβη οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων.
Οι μεγάλες και δυναμικές αναλογίες αποτυπώνουν οπτικά τον ασυμβίβαστο και ιδιαίτερο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Με τη νέα, εντυπωσιακή σχεδίαση του μπροστινού τμήματος, η μάρκα BMW M εδραιώνει τη θέση της στην κατηγορία πολυτελών αυτοκινήτων.
Ο επιτυχημένος και πρωτόγνωρος συνδυασμός από στοιχεία BMW M και BMW X αλλά και το πρωτόγνωρο επίπεδο πολυτέλειας συνεχίζεται και στο εσωτερικό της BMW XM. Ο χώρος των μπροστινών επιβατών αποτυπώνει την επιδίωξη για υψηλές επιδόσεις. Το χαρακτηριστικό στιλ BMW Μ δηλώνει τον ξεκάθαρο οδηγοκεντρικό προσανατολισμό. Το νέο συγκρότημα επιφανειών προβολής της BMW Κυρτής Οθόνης αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ παραδοσιακού οδηγοκεντρικού προσανατολισμού και μοντέρνου ψηφιακού χαρακτήρα.
Το οδηγοκεντρικό μπροστινό τμήμα δημιουργεί αντιθέσεις με την άνετη και πολυτελή ατμόσφαιρα lounge στο πίσω μέρος. Εδώ, οι επιβάτες θα βρεθούν σε ένα μοναδικό περιβάλλον, υλικά κορυφαίας ποιότητας, εμπνευσμένες διακοσμητικές επιφάνειες και εκφραστικές λεπτομέρειες. Ο ουρανός με την τρισδιάστατη πρισματική υφή αποτελεί μια ιδιαίτερη οπτική λεπτομέρεια. Μαζί με τον ατμοσφαιρικό φωτισμό, αυτό το στοιχείο υπογραμμίζει με εντυπωσιακό τρόπο τον συνδυασμό προοδευτικής πολυτέλειας και άνεσης.
Περίοδος παραγωγής: από τα τέλη του 2022
Κινητήρες: Οκτακύλινδρος κινητήρας εσωτερικής καύσης 4.4 λίτρων (360 kW, 489 hp) + ηλεκτροκινητήρας (145 kW, 197 hp), ισχύς 480 kW, 653 hp
BMW i7 M70 (G70).
Το 2022 η BMW παρουσίασε το νέο πρόσωπο της πολυτελούς κατηγορίας με την BMW i7. Τώρα, ένα χρόνο αργότερα, η BMW i7 M70 συναντά τις ισχυρές υψηλές επιδόσεις: χάρη στην ιπποδύναμη των 485 kW (660 hp), ο ισχυρός κινητήρας επιταχύνει το όχημα από τα 0 στα 100 km/ h σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα. Ο βασικός εξοπλισμός Executive Drive Pro με ενσωματωμένο ενεργό σύστημα διεύθυνσης και προσαρμοζόμενη αερανάρτηση 2 αξόνων, παρέχει επιπλέον ώθηση στο επίπεδο της δυναμικής οδήγησης. Ταυτόχρονα, χάρη στην πρωτοποριακή τεχνολογία BMW eDrive, απολαμβάνετε τα πλεονεκτήματα της πρακτικά αθόρυβης και χωρίς ρύπους οδήγησης. Η ελαφριά κατασκευή και η αεροδυναμική σχεδίαση του οχήματος εξασφαλίζουν μέγιστη απόδοση και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 488–560 km (κύκλος μέτρησης WLTP), δίνοντάς σας τη δυνατότητα να φτάσετε άνετα σε κάθε προορισμό στο καθημερινό σας πρόγραμμα.
Η εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση της BMW i7 M70 με το M Shadow Line, προσδίδει αποκλειστικές πινελιές σε μαύρο γυαλιστερό και σε συνδυασμό με την αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη M πίσω αεροτομή και τα μαύρα M Sport φρένα, προσδίδουν έναν σπορ χαρακτήρα. Στο μπροστινό τμήμα, η χαρακτηριστική φωτιζόμενη μάσκα IconicGlow μεταδίδει μια ισχυρή προσωπικότητα στην BMW i7 M70 και δεν περιορίζεται μόνο στη νύχτα. Επιπλέον, σήμα κατατεθέν στην εξωτερική σχεδίαση, αποτελούν οι προαιρετικά διαθέσιμες διχρωμίες των BMW Individual χρωμάτων αμαξώματος.
Ο αθλητικός χαρακτήρας και η κομψότητα που επιδεικνύει η BMW i7 M70 στο εξωτερικό συνδυάζονται εξίσου με την πολυτέλεια και την απόλυτη άνεση του εσωτερικού σχεδιασμού. Τα υλικά υψηλής ποιότητας, όπως μαλλί κασμίρι και τα κρύσταλλα Swarovski σε συνδυασμό με τις καινοτόμες τεχνολογίες όπως η BMW επιφάνεια αλληλεπίδρασης και η BMW κυρτή οθόνη. Στο πίσω μέρος, η BMW Theater οθόνη 31,3'' μεταφέρει τους πίσω επιβάτες σε ένα οπτικό ταξίδι κατάλληλο για τους λάτρεις του κινηματογράφου, σε συνδυασμό με τον 4D ήχο του προαιρετικά διαθέσιμου ηχοσυστήματος Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound, το οποίο θέτει νέα πρότυπα στην ακουστική των αυτοκινήτων.
Περίοδος παραγωγής: Από το 2023
Κινητήρες: 2 ηλεκτροκινητήρες (660 hp, 485 kW)
Μήκος/πλάτος/ύψος: 5391 mm/ 1950 mm/ 1544 mm
Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO₂.
BMW M2 Coupé**:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 10,2–9,6
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 231–218
BMW M3:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 10,2–9,8
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 231–223
BMW M4:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 10,1–9,8
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 230–223
BMW M8 Coupé:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,4–11,0
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 260–251
BMW M8 Cabrio:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,6–11,2
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 264–255
BMW M8 Gran Coupé:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,6–11,2
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 264–156
BMW X3 M:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,0–10,6
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 251–241
BMW X4 M:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 10,9–10,5
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 248–238
BMW X5 M:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 13,1-12,8
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 296–288
BMW X6 M:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 12,9–12,6
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 293–284
BMW XM:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 1,6-1,5
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 45–30
Κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 33,6–31,5
* Σε θερμοκρασίες κάτω από τους 0 βαθμούς Κελσίου, το σύστημα ηλεκτρικής κίνησης αυτού του μοντέλου με τεχνολογία Plug-in Hybrid γίνεται διαθέσιμο μετά από μερικά χιλιόμετρα, μόλις η μπαταρία φτάσει στην κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας.
** Προσωρινές τιμές.
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων).
Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση.
Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO₂ των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO₂ νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.