Το εργαλείο διαχείρισης της άδειάς σας για χρήση cookies είναι προσωρινά εκτός σύνδεσης. Συνεπώς, κάποια λειτουργία που απαιτεί τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies μπορεί να λείπει.
Η BMW ΣΕΙΡΑ 8.
BMW Σειρά 8 Gran Coupé
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 8.
Στα τέλη της δεκαετίας του '80, η διάδοχος της BMW Σειράς 6 (E24) έκανε την εμφάνιση της. Τώρα ονομάζεται BMW Σειρά 8. Οι διαστάσεις της είναι σημαντικά μεγαλύτερες, έχει εντελώς νέα σχεδίαση και είναι εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Η BMW Σειρά 8 coupé συνδυάζει τις τεχνολογικές προόδους με τη μέγιστη δυναμική οδήγηση και τις επιδόσεις, με την αποκλειστικότητα ενός πολυτελούς αυτοκινήτου υψηλής ποιότητας.
Σχεδόν 20 χρόνια μετά, η σημερινή γενιά βασίζεται στην ίδια αρχή. Μια πλήρως ανανεωμένη σχεδίαση με επαναστατικό στυλ, η οποία συναντά την τελευταία εξέλιξη στη μηχανική – συμπεριλαμβανομένου του ισχυρότερου κινητήρα που έχει υπάρξει ποτέ σε όχημα παραγωγής BMW. Αυτή η ακριβής, αξεπέραστη δυναμική μπορεί να φανεί στην κίνηση, τον έλεγχο και την απόδοση. Η αισθητική, η άνεση και η δύναμη επιδεικνύονται πλήρως σε τρία διαφορετικά μοντέλα – Coupé, Cabrio και Gran Coupé.
5 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 8.
- 01 Ασυμβίβαστη δυναμική οδήγησης
- 02 Σχεδίαση που συνδυάζει στυλ και μοναδικότητα
- 03 Υλικά υψηλής ποιότητας, εξαιρετικά φινιρίσματα: Κάθε BMW Σειρά 8 είναι μοναδική
- 04 Συναρπαστικές εκδόσεις μοντέλων: BMW Σειρά 8 Coupé, BMW Σειρά 8 Cabrio ή BMW Σειρά 8 Gran Coupé
- 05 Η πολυτέλεια της προόδου: Πάντα στην πρώτη γραμμή των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 8.
Ανακαλύψτε την ιστορία των μοντέλων της BMW Σειράς 8 και με την προέλευση αυτών των κομψών, ισχυρών πολυτελών σπορ αυτοκινήτων.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 8.
Ανακαλύψτε την ιστορία των μοντέλων της BMW Σειράς 8 και με την προέλευση αυτών των κομψών, ισχυρών πολυτελών σπορ αυτοκινήτων.
Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 8.
(E31)
Στο λανσάρισμά της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου (IAA) του 1989 στη Γερμανία, η αποτελεσματική διάδοχος της BMW Σειράς 6 (E24) με 5.000 προ παραγγελίες πριν καν παραδοθεί η πρώτη BMW 850i. Η νέα σχεδίαση του αμαξώματος με το μακρύ καπό και το εντυπωσιακό πίσω μέρος είναι εμπνευσμένη από τον Klaus Kapitza. Το επίπεδο μπροστινό του μέρος θυμίζει BMW M1. Οι ρέουσες, εξαιρετικά κομψές γραμμές υπόσχονται επιδόσεις που προσφέρει εύκολα ο V12-κύλινδρος κινητήρας με κυβισμό πέντε λίτρων και ισχύ 220 kW (300 hp).
Οι πολλές τεχνολογικές καινοτομίες της την καθιστούν το πιο σύγχρονο όχημα που κατασκεύασε η BMW στα τέλη της δεκαετίας του '80. Οι ενημερώσεις περιλαμβάνουν τον προαιρετικό αυτόδιευθυνόμενο πίσω άξονα και τα νέα συστήματα υποβοήθησης, όπως το σύστημα ευστάθειας DSC, το υδραυλικό τιμόνι μεταβλητής ταχύτητας και το Electronic Damper Control (EDC) που διατίθεται στην BMW 850i. Η Σειρά 8 είναι η πρώτη BMW που έχει δείκτη Cd μικρότερο από 0,3 και σύστημα πολυπλεξίας για τη δικτύωση των διαφόρων συστημάτων ελέγχου.
Το 1992 λανσάρεται μια ακόμα πιο ισχυρή έκδοση – η 850Csi – που παράγει 380 kW (280 hp) με κυβισμό 5,6 λίτρων. Ένα χρόνο αργότερα, ένας 8κύλινδρος κινητήρας 4,0 λίτρων με ισχύ 210 kW (286 hp) συμπληρώνει τη γκάμα των κινητήρων. Μια άλλη έκδοση της μονάδας 12 κυλίνδρων, η BMW 850Ci, είναι διαθέσιμη το 1994 και αποδίδει 240 kW (326 hp) με κυβισμό 5,4 λίτρων. Η BMW 840 είναι επίσης διαθέσιμη σε έκδοση Ci το 1995. Η BMW Σειρά 8 συνδυάζει τα καλύτερα της τεχνολογίας, της αεροδυναμικής και της σχεδίασης. Η κομψότητα και η αποκλειστική πολυτέλεια ενώνονται με τις εξαιρετικές επιδόσεις – χαρακτηριστικά που αναβιώνουν από τη BMW Σειρά 8 του 2018 (G14, G15, G16). Μέχρι το τέλος της παραγωγής το 1999, έχουν παραχθεί περισσότερα από 30.000.
Περίοδος παραγωγής: 1989–1999
Κινητήρες: 4,0–5,6 λίτρα (160–280 kW, 218–380 hp), 8- & 12-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.780 mm/1.885 mm/1.340 mm.
Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 8.
BMW Σειρά 8 Coupé (G15)
H διάδοχος της BMW Σειράς 6 (F13) είναι ο ιδανικός συνδυασμός της υψηλότερης ποιότητας και της μέγιστης απόδοσης. Η μοναδική σχεδίαση δείχνει ήδη τη φιλοδοξία του πολυτελούς σπορ coupe. Οι επίπεδοι προβολείς με προαιρετικό φωτισμό λέιζερ υπογραμμίζουν την επίπεδη, χαμηλή σιλουέτα και αντιπροσωπεύουν μια νέα αισθητική μορφή. Οι καθαρές σχεδιαστικές γραμμές, οι μυώδεις περιοχές των ώμων και η επίπεδη γραμμή οροφής συνδυάζουν τον χαρακτήρα ενός σπορ αυτοκινήτου με τη φιλοδοξία της πολυτελούς κατηγορίας BMW.
Το εσωτερικό συναρπάζει με το προοδευτικό στυλ του, στο οποίο όλα δείχνουν προς μία κατεύθυνση: προς τα εμπρός. Τα πολυτελή υλικά στο εσωτερικό, όπως οι εσωτερικές επενδύσεις από υψηλής ποιότητας ξύλο και οι δερμάτινες επενδύσεις, προσδίδουν μια εξαιρετική αίσθηση πολυτέλειας.
Το ψηφιακό σπορ cockpit και καινοτόμες τεχνολογίες εξασφαλίζουν αξιόπιστο έλεγχο της ισχύος του οχήματος.
Η ασυμβίβαστη δυναμική οδήγησης προέρχεται απευθείας από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπως και το σύστημα τετρακίνησης XDrive, το M sport διαφορικό και η ηλεκτρομηχανική σταθεροποίηση ρολού. Μαζί με τα εξαιρετικά αποδοτικά και ισχυρά συστήματα κίνησης, η BMW Σειρά 8 Coupé αποδίδει μέγιστη ισχύ – έως 460 kW (625 HP) στην M8 Competition Coupé – από έναν διπλό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 8 κυλίνδρων. Εκείνη την εποχή, είναι ο ισχυρότερος κινητήρας οποιουδήποτε οχήματος παραγωγής BMW.
Περίοδος παραγωγής: 2018–σήμερα
Κινητήρες: 3,0–4,4 λίτρα (245–460 kW, 333–625 hp), 6- & 8-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.843–4.867 mm/1.902–1.907 mm/1.339–1.362 mm
BMW Σειρά 8 Cabrio (G14)
Διαθέσιμη από το 2019, η BMW Σιρά 8 Cabrio προσφέρει μια μοναδική υπαίθρια εμπειρία. Η οροφή χρειάζεται λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα για να ανοίξει, ενώ ένας εκτροπέας ανέμου εξασφαλίζει αδιατάρακτη οδηγική απόλαυση. Χάρη στα αγωνιστικά γονίδιά της, η BMW M8 Competition Cabrio επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα. Το επακριβώς ρυθμισμένο πλαίσιο με ενεργό αυτοδιευθυνόμενο πίσω άξονα διευκολύνει τις δυναμικές στροφές. Η σχεδίαση του οχήματος μιλάει από μόνη της και υπόσχεται συναρπαστική, αισθησιακή σπορ εμφάνιση με κομψή σιλουέτα.
Στο εσωτερικό της, είναι κατασκευασμένο από εξαιρετικά υλικά υψηλής ποιότητας όπως η προαιρετική δερμάτινη επένδυση καθισμάτων «Merino» με ραφές αντίθεσης. Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι η προαιρετικά διαθέσιμη εφαρμογή γυαλιού «Crafted Clarity». Τα χειροποίητα γυάλινα στοιχεία στον επιλογέα ταχυτήτων, το χειριστήριο iDrive και το κουμπί start/stop αναδεικνύουν την εμφάνιση και την αίσθηση πολυτέλειας στο εσωτερικό.
Η οδήγηση με την BMW Σειρά 8 Cabrio είναι πάντα μια απαράμιλλη, αποκλειστική εμπειρία. Διατίθεται είτε ως BMW M8 Competition Cabrio με κινητήρα M TwinPower Turbo 8-κύλινδρος είτε ως επιλογή κινητήρα 6 κυλίνδρων.
Περίοδος παραγωγής: 2019–σήμερα
Κινητήρες: 3,0–4,4 λίτρα (245–460 kW, 333–625 hp), 6- & 8-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.843–4.867 mm/1.902–1.907 mm/1.339–1.353 mm
BMW Σειρά 8 Gran Coupé (G16)
Επίσης, διαθέσιμη από το 2019, η τετράθυρη BMW Σειρά 8 Gran Coupé συνδυάζει την πολυτέλεια και την εντυπωσιακή οδηγική απόδοση με έναν εντυπωσιακό χώρο. Το μακρύ μεταξόνιο και η ελαφρώς ανυψωμένη γραμμή οροφής παρέχουν γενναιόδωρο χώρο για το κεφάλι και τα πόδια. Η πανοραμική γυάλινη οροφή επιτρέπει άφθονο φως και, εάν χρειάζεται, φρέσκο αέρα στο όχημα με τη λειτουργία ολίσθησης και ανύψωσης. Επιπλέον, δημιουργεί μια ανεμπόδιστη θέα από το μπροστινό προς το πίσω παράθυρο.
Το εσωτερικό μπορεί να προσαρμοστεί μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια, όπως το BMW Live Cockpit Professional, το οποίο διαθέτει οθόνη οργάνων υψηλής ανάλυσης, οθόνη ελέγχου στην κεντρική κονσόλα και BMW Head-Up Display. Μπορούν να λειτουργήσουν μέσω της οθόνης αφής ή μέσω του ελεγκτή iDrive, καθώς και με χειρονομίες ή φωνητικές εντολές.
Από έξω, το πολυτελές σπορ coupe φέρνει επανάσταση στο στυλ της κατηγορίας του με το αθλητικό μπροστινό μέρος, τη μοναδική σιλουέτα και το εντυπωσιακό πίσω μέρος. Τα κομψά πλαϊνά τμήματα αναδεικνύουν τα εξαιρετικά φινιρίσματα.
Οι πανίσχυροι βενζινοκινητήρες twin power turbo και ένας διπλός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας common-rail πετρελαίου δίνουν στη BMW Σειρά 8 Gran Coupé μοναδική ευελιξία και δυναμική οδήγησης που τοποθετούν το όχημα στην πρώτη γραμμή της κατηγορίας του. Αυτά τονίζονται από το χαμηλό κέντρο βάρους.
Η BMW Σειρά 8 Gran Coupé εγγυάται κορυφαία οδηγική απόλαυση στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο και σε επαρχιακούς δρόμους. Και είναι ο ιδανικός συνοδός για οδικά ταξίδια και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Περίοδος παραγωγής: 2019–σήμερα
Κινητήρες: 3,0–4,4 λίτρα (245–460 kW, 333–625 hp), 6- & 8-κύλινδρος
Μήκος/πλάτος/ύψος: 5.074–5.098 mm/1.932–1.948 mm/1.401–1.420mm
ΚΑΤΑΝΆΛΩΣΗ ΚΑΥΣΊΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΈΣ CO₂.
BMW Σειρά 8 Coupé:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 10,8–6,7
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 245–170
BMW M850i Coupé:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,4–11,0
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 260–251
BMW Σειρά 8 Cabrio:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,0–6,7
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 249–175
BMW M850i Cabrio:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,6–11,2
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 264–255
BMW Σειρά 8 Gran Coupé:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,0–6,7
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 251–174
BMW M850i Gran Coupé:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,6–11,2
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 265–256
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων).
Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση.
Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO2 νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.
Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO₂.
BMW Σειρά 8 Coupé:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 10,8–6,5
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 245–170BMW M850i Coupé:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,4–11,0
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 260–251BMW Σειρά 8 Cabrio:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,0–6,7
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 249–175BMW M850i Cabrio:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,6–11,2
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 264–255BMW Σειρά 8 Gran Coupé:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,0–6,7
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 251–174BMW M850i Gran Coupé:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (συνδυασμένος κύκλος): 11,6–11,2
Εκπομπές CO2 σε g/km (συνδυασμένος κύκλος): 265–256Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων).
Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση.
Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO2 νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.