Skip to main content

Ο ιστότοπος δεν είναι πλήρως διαθέσιμος επί του παρόντος.

Το εργαλείο διαχείρισης της άδειάς σας για χρήση cookies είναι προσωρινά εκτός σύνδεσης. Συνεπώς, κάποια λειτουργία που απαιτεί τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies μπορεί να λείπει.

BMW i7 xDrive60, σε άσφαλτο, μπροστά από πύργο με σπιράλ σκάλα, πανοραμικό ορεινό τοπίο.

BMW ΣΕΙΡΑ 7.

ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ.

BMW i7 xDrive60[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,3-18,5. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 572–624

Η BMW ΣΕΙΡΑ 7.

Ο ασυμβίβαστος συνδυασμός αθλητικού χαρακτήρα, δυναμικής οδήγησης, πολυτέλειας και άνεσης είναι αυτό που καθορίζει τη μοναδικότητα της BMW Σειράς 7. Με αυτά τα premium αυτοκίνητα, η BMW υπερασπίζεται την ηγετική της θέση στην κατηγορία των πολυτελών sedan εδώ και δεκαετίες. Ανακαλύψτε την εκλεπτυσμένη υπεροχή, τα ιδιαίτερα υλικά και την απαράμιλλη σχεδίαση.

Προτεινόμενο
Μέγιστη ισχύς
BMW i7 M70 xDrive Sedan
BMW i7 M70 xDrive Sedan
  • 485 (659) kw (PS)
  • 0–100 σε 3.7 δευτ.
BMW M

BMW i7 M70 xDrive Sedan.

BMW i7 M70 xDrive[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 23,7-20,8. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 490-559

BMW i7 xDrive60 Sedan
  • έως και 400 (544) kw (PS)
  • 0–100 σε 4.7 δευτ.
X7 M60i xDrive
X7 M60i xDrive
  • 390 (530) kw (PS)
  • 0–100 σε 4.7 δευτ.
BMW M

BMW X7 M60i xDrive.

BMW X7 M60i xDrive[1]: Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 12,9-12,1. Εκπομπές CO₂ (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 292-273

X7 xDrive40i
  • έως και 280 (381) kw (PS)
  • 0–100 σε 5.8 δευτ.
BMW M760e xDrive Sedan
BMW M760e xDrive Sedan
  • 420 (571) kw (PS)
  • 0–100 σε 4.3 δευτ.
BMW M

BMW M760e xDrive Sedan.

BMW M760e xDrive[1][2][3][4]: Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 1,4-1,1. Εκπομπές CO₂ (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 31-25. Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 26,0-23,4. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 70–78

740d xDrive Sedan
740d xDrive Sedan
  • 220 (299) kw (PS)
  • 0–100 σε 5.8 δευτ.

BMW 740d xDrive Sedan.

BMW 740d xDrive[5]: Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 6,8-6,1. Εκπομπές CO₂ (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 179-160

BMW 750e xDrive Sedan
BMW 750e xDrive Sedan
  • 360 (489) kw (PS)
  • 0–100 σε 4.8 δευτ.

BMW 750e xDrive Sedan.

BMW 750e xDrive[1][3][4][6]: Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 1,4-1,0. Εκπομπές CO₂ (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 31-23. Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 26,2-23,4. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 71-80

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.

BMW i7, συνδεδεμένη σε σταθμό φόρτισης μπροστά από κτίριο γραφείων

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ BMW.

BMW i5, σταθμευμένη μπροστά από χρηματοπιστωτικό ίδρυμα

BMW FINANCIAL SERVICES.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 7.

Η BMW Σειρά 7 αντιπροσωπεύει την τεχνολογική καινοτομία στην premium κατηγορία από την πρώτη γενιά της. Θέτει τα πρότυπα στην άνεση ταξιδιού, τη δυναμική οδήγησης και την ασφάλεια. Ακόμη και η πρώτη BMW Σειρά 7 ήταν διαθέσιμη με αυτόματο κλιματισμό, cruise control και σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης. Ως πραγματικός πρωτοπόρος, η BMW Σειρά 7 εισάγει ακόμη και νέες λειτουργίες όπως τα φώτα Xenon και το σύστημα πλοήγησης στο βασικό εξοπλισμό. Οι δυναμικές επιδόσεις των κινητήρων της BMW Σειράς 7 συμπληρώνουν όλα τα παραπάνω. Με αυτόν τον τρόπο, το πολυτελές sedan εξασφαλίζει μια παρουσία που θα μείνει αξέχαστη.

BMW Σειρά 7 Sedan E23, σταθμευμένη μπροστά από θάλασσα με πέτρινη προβλήτα στο φόντο

Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ (E23).

Η BMW Σειρά 7 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1977. Ήταν ένα αυτοκίνητο που ενσάρκωνε τον σπορ χαρακτήρα, την τεχνολογική πρωτοπορία και την άνεση σε κορυφαίο επίπεδο. Ως διάδοχος της σειράς μοντέλων BMW Ε3, διέθετε έναν εξακύλινδρο κινητήρα. Ο κινητήρας επιδεικνύει την υπεροχή του σε όλο το φάσμα ισχύος με ασύγκριτη ομαλότητα και υψηλές επιδόσεις, καθιστώντας το αυτοκίνητο το πιο σπορ sedan στην κατηγορία πολυτελών αυτοκινήτων. Η σχεδίαση του αμαξώματος βασίζεται σε ένα σχέδιο του Paul Bracq. Το μπροστινό και πίσω τμήμα με την καθοδική κλίση και η χαμηλή γραμμή 'ώμων' τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του πολυτελούς sedan.

 

Ήδη από το 1978 διατίθεται σύγχρονος εξοπλισμός για το μοντέλο, όπως ο ηλεκτρονικός αυτόματος κλιματισμός και το cruise control. Από το 1979 διατίθεται το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS) και η ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα. Την ίδια χρονιά όλοι οι κινητήρες αποκτούν σύστημα ψεκασμού καυσίμου.

 

Το 1980 παρουσιάζεται η BMW 745i αποτελώντας το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας. Αποδίδει ισχύ 185 kW (252 hp) και φτάνει στην τελική ταχύτητα των 227 km/h. Το μοντέλο ανανεώνεται το 1982 και το μπροστινό τμήμα αποκτά μια ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση. Επιπρόσθετα, η BMW Σειρά 7 αναβαθμίζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων και ανασχεδιασμένο σύστημα πλαισίου και ανάρτησης. Σε διάστημα εννέα ετών πωλήθηκαν πάνω από 270.000 αυτοκίνητα αυτής της επιτυχημένης σειράς. Αυτή η εμπορική επιτυχία βοήθησε την BMW να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην κατηγορία των πολυτελών sedan.


Περίοδος παραγωγής: 1977-1986
Κινητήρες: 2,5-3,4 λίτρα (110-185 kW, 150-252 hp), 6 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.860 mm/1.800 mm/1.430 mm.

BMW Σειρά 7 Sedan E32, σε αγροτικό περιβάλλον με χωράφια και γεωργικές εγκαταστάσεις

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ (E32).

Η σχεδίαση της BMW Σειράς 7 ανανεώνεται στη δεύτερη γενιά υπό την καθοδήγηση του Claus Luthe. Διακρίνεται για τις αρμονικές γραμμές και τα δυναμικά διακοσμητικά στοιχεία. Σ' αυτά συγκαταλέγεται η φαρδιά μάσκα ψυγείου σε σχήμα "νεφρών" και τα φώτα σχήματος L στο εντυπωσιακό πίσω τμήμα. Στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου συμπεριλαμβάνεται το ABS. Προαιρετικά διαθέσιμος είναι και ο Έλεγχος Απόστασης Παρκαρίσματος, όπως και τα διπλά κρύσταλλα για λιγότερο θόρυβο στην καμπίνα επιβατών και παράθυρα καθαρά από συμπυκνώματα.

Από το 1987 και μετά, το πολυτελές sedan διατίθεται με κινητήρα V12 των 5,0 λίτρων. Ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 220 kW (300 hp) και είναι ο πρώτος του είδους του που κατασκευάζεται από τη μεταπολεμική αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας. Το μοντέλο διατίθεται επίσης και σε έκδοση με μακρύ μεταξόνιο για υψηλό επίπεδο άνεσης. Με τον πλούσιο εξοπλισμό High Line που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ψυγείο και σύστημα τηλεφώνου, η πολυτέλεια εκτοξεύεται σε νέο επίπεδο το 1989.

Οι προβολείς Xenon είναι διαθέσιμοι από το 1991 για πρώτη φορά ως προαιρετικός εξοπλισμός σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Έναν χρόνο αργότερα ακολουθεί μια εκτεταμένη ανανέωση του μοντέλου και η γκάμα κινητήρων συμπληρώνεται με δύο οκτακύλινδρα σύνολα τριών και τεσσάρων λίτρων. Μέχρι το 1994 έχουν κατασκευαστεί περίπου 310.000 αυτοκίνητα.

Περίοδος παραγωγής: 1986-1994
Κινητήρες: 3,0–5,0 λίτρα (135–220 kW, 184–300 hp), 6, 8 και 12 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.910-5.024 mm/1.845 mm/1.400-1.411 mm

BMW Σειρά 7 Sedan E38, σε αγροτική λεωφόρο το καλοκαίρι με μικρή πόλη στο φόντο

Η ΤΡΙΤΗ ΓΕΝΙΑ ( E38).

Η νέα γενιά της BMW Σειράς 7 φτάνει στις εμπορικές εκθέσεις το 1994. Κερδίζει το κοινό με τις τεχνολογικές καινοτομίες καθώς είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην Ευρώπη που εξοπλίζεται με σύστημα πλοήγησης. Από το 1997 οι πλευρικοί αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού αποτελούν στοιχεία του βασικοί εξοπλισμού ενώ έναν χρόνο αργότερα τοποθετούνται αερόσακοι κεφαλής για την προστασία των επιβατών. Η εξωτερική γίνεται τώρα πιο δυναμική και κομψή.

Είναι η πρώτη BMW Σειρά 7 που διατίθεται προαιρετικά με εξακύλινδρο κινητήρα πετρελαίου 3,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 135 kW (184 hp) ισχύος αξιοποιώντας την τεχνολογία Common Rail. Το 1996 προστίθεται στην γκάμα ο μικρότερος εξακύλινδρος κινητήρας πετρελαίου χωρητικότητας 2,5 λίτρων και ισχύος 105 kW (143 hp). Το πολυτελές sedan σημειώνει το 1999 νέο ρεκόρ με τον V8 κινητήρα πετρελαίου ισχύος 180 kW (245 hp). Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο εκείνης της εποχής.

Στον τομέα των επιδόσεων, το ισχυρότερο μοντέλο είναι η BMW 750i/750iL. Με 12 κυλίνδρους και χωρητικότητα 5,4 λίτρα, ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 240 kW (326 hp). Το μοντέλο ανανεώνεται σχεδιαστικά το 1998 και αποκτά προβολείς και πίσω φώτα με πιο δυναμική σχεδίαση. Διαθέτει επίσης ανασχεδιασμένα πλαϊνά μαρσπιέ και φαρδύτερη μάσκα "νεφρών". Η γκάμα διαθέσιμων κινητήρων ανανεώνεται με πιο αποδοτικά σύνολα που επιτυγχάνουν υψηλότερες επιδόσεις. Από το 2000 η BMW Σειρά 7 γίνεται φορέας μιας νέας τεχνολογίας κινητήρων: η BMW 750hL κατασκευάζεται σε περιορισμένο αριθμό και χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υδρογόνο. Εκτός από την έκδοση με μακρύ μεταξόνιο, κατασκευάζονται περίπου 900 αυτοκίνητα με τον κωδικό L7. Αυτά τα μοντέλα είναι 39 εκατοστά μακρύτερα από τη βασική έκδοση. Συνολικά κατασκευάστηκαν 327.000 μονάδες αυτών των μοντέλων της BMW Σειράς 7.

Περίοδος παραγωγής: 1994-2001
Κινητήρες: 2,5-5,4 λίτρα (105-240 kW, 143-326 hp), 6, 8 και 12 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.984-5.374 mm/1.862 mm/1.425-1.435 mm

BMW Σειρά 7 Sedan E65, E66, E67, E68, σταθμευμένες μπροστά από ένα μοντέρνο ψηλό κτίριο με μαύρη γυάλινη πρόσοψη

Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΕΝΙΑ (E65, E67 και E68).

Το 2001 παρουσιάζεται η νέα BMW Σειρά 7 ως εντελώς νέο όχημα. Υπεύθυνος σχεδίασης είναι ο Chris Bangle και η ομάδα του. Το αυτοκίνητο διαθέτει ανασχεδιασμένους προβολείς που συνδυάζονται με την χαρακτηριστική πόρτα χώρου αποσκευών. Στο εσωτερικό, ο οδηγός απολαμβάνει ένα πρωτόγνωρο σύστημα χειρισμού, το iDrive. Το πλήθος διακοπτών και χειριστηρίων έχει μειωθεί σημαντικά. Οι οδηγοί αποκτούν τώρα πρόσβαση σε περίπου 700 λειτουργίες των συστημάτων οχήματος μέσω ενός διακόπτη χειρισμού. Αυτός ο διακόπτης μπορεί να περιστραφεί, να μετακινηθεί προς οκτώ κατευθύνσεις και να πατηθεί. Ο υπολογιστής οχήματος έχει τώρα πρόσβαση και στο Internet. Το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων με επιλογέα σχέσεων στο τιμόνι αποτελεί παγκόσμια καινοτομία. Ο κορυφαίος δωδεκακύλινδρος κινητήρας της γκάμας χωρητικότητας έξι λίτρων αποδίδει 327 kW (445 hp).

Από το 2003 η BMW Σειρά 7 διατίθεται και με Προσαρμοζόμενους Προβολείς. Δύο χρόνια αργότερα ακολουθεί μια εκτεταμένη ανανέωση του μοντέλου. Από πλευράς αισθητικής, το πίσω μέρος είναι τώρα πιο φαρδύ και η μάσκα "νεφρών" μεγαλύτερη. Οι προβολείς Bi‐Xenon με ακόμα πιο δυναμική σχεδίαση αποτελούν τώρα στοιχείο του βασικού εξοπλισμού. Το σύστημα iDrive είναι αναβαθμισμένο και ο χειρισμός είναι ακόμα πιο εύκολος. Την ίδια χρονιά παρουσιάζεται το σύστημα υποβοήθησης φώτων πορείας και το BMW Night Vision που παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια κατά τη νυχτερινή οδήγηση.

Χρησιμοποιούνται διάφορες περιγραφές τύπου για τις παρακάτω εκδόσεις του αυτοκινήτου: το Sedan (E65), η έκδοση με μακρύτερο κατά 14 εκατοστά μεταξόνιο (E66), μια ειδική θωρακισμένη έκδοση (E67) και μία έκδοση με σύστημα κίνησης υδρογόνου (E68).

Περίοδος παραγωγής: 2001-2008
Κινητήρες: 3,0-6,0 λίτρα (160-327 kW, 218-445 hp), 6, 8 και 12 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 5.039-5.179 mm/1.902 mm/1.491 mm

BMW Σειρά 7 Sedan F01, F02, σε οροφή ενός σταθμού αυτοκινήτου με μπλε ουρανό και ήλιο στο φόντο

Η ΠΕΜΠΤΗ ΓΕΝΙΑ (F01-F02).

Επιβλητική δυναμική οδήγησης. Παρουσία που ξεχωρίζει. Εξαιρετικό επίπεδο άνεσης. Η παρουσίαση της BMW Σειράς 7 στο Μόναχο έθεσε νέα πρότυπα σ' αυτήν την κατηγορία αυτοκινήτων. Η σχεδίαση είναι κομψή και αθλητική. Αυτός ο συνδυασμός επιτυγχάνεται χάρη στο μακρύ καπό, τη χαμηλή γραμμή οροφής και τις δυναμικές αναλογίες. Μια χρωμιωμένη λωρίδα διατρέχει όλο το πίσω τμήμα. Σε συνδυασμό με τα πίσω φώτα τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο διαθέτει στο εσωτερικό ιδιαίτερα υλικά υψηλής ποιότητας και μια πληθώρα σύγχρονων συστημάτων υποστήριξης οδηγού. Σ' αυτά τα συστήματα περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, το προσαρμοζόμενο Cruise Control, η Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας και το BMW Head-Up Display. Οι κάμερες που προβάλλουν τον χώρο πίσω από το αυτοκίνητο καθώς και το σύστημα Surround View παρέχουν ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια. Αυτή η λειτουργία δημιουργεί μια εικόνα κάτοψης του αυτοκινήτου, επιτρέποντας τον καλύτερο δυνατό έλεγχο.

Οι σπορ επιδόσεις εξασφαλίζονται από την πλούσια γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Αυτή περιλαμβάνει από υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες μέχρι τον V12 κινητήρα υψηλών επιδόσεων της BMW 760i, ο οποίος αποδίδει ισχύ 400 kW (544 hp). Η BMW Σειρά 7 διατίθεται για πρώτη φορά με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Το προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης, το Adaptive Drive και ο Ηλεκτρονικός Έλεγχος Αμορτισέρ (EDC) συμβάλλουν στη χαρακτηριστική για BMW δυναμική οδήγησης. Εγγυώνται την πιο ασφαλή οδήγηση και ακριβέστερη οδική συμπεριφορά.

Η ανανέωση του μοντέλου το 2012 φέρνει μια νέα κεντρική οθόνη με προβολή 3D, αναβαθμισμένα συστήματα υποστήριξης όπως το σύστημα υποβοήθησης οδηγού φώτων πορείας LED και ανανεωμένους κινητήρες μεγαλύτερης αποδοτικότητας.

Περίοδος παραγωγής: 2008-2015
Κινητήρες: 3,0-6,0 λίτρα (180-400 kW, 245-544 hp), 6, 8 και 12 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 5.072-5.212 mm/1.902 mm/1.479 mm

BMW Σειρά 7 Sedan G11, G12, σταθμευμένες σε αίθριο το απόγευμα με ζεστό φωτισμό στο φόντο

Η ΕΚΤΗ ΓΕΝΙΑ (G11, G12).

Η BMW Σειρά 7 (G11) από 2015 και εξής συνδυάζει ευφυΐα, δυναμική και ακρίβεια με την ξεχωριστή εμφάνιση και την άκρατη πολυτέλεια. Αυτό αποτυπώνεται και στο περίτεχνο ιριδίζον χρώμα αμαξώματος αλλά και στην εντυπωσιακή σχεδίαση του πίσω τμήματος. Από το 2019 οι επίπεδοι LED προβολείς συνδέονται μεταξύ τους με μία στενή φωτεινή λωρίδα. Σε συνδυασμό με τις τραπεζοειδείς απολήξεις εξάτμισης, που τώρα είναι τοποθετημένες πιο κοντά στις άκρες του αμαξώματος, δημιουργούν μια ιδιαίτερη αισθητική. Στην κατασκευή του αμαξώματος συνδυάζεται CFRP (συνθετικό υλικό που έχει ενισχυθεί με ανθρακονήματα), χάλυβας και αλουμίνιο. Το αποτέλεσμα είναι η αισθητή μείωση του βάρους. Η μακριά έκδοση (G12) διατίθεται με πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία εξασφαλίζει εξαιρετικό αερισμό της καμπίνας χάρη στη λειτουργία ανάκλισης και ολίσθησης. Ο εξοπλισμός Sky Lounge προσφέρει πολύχρωμα γραφικά που συνδυάζονται αρμονικά με τον διακοσμητικό φωτισμό στις μεσαίες κολόνες. Η BMW Σειρά 7 σάς υποδέχεται με φωτεινά εφέ μόλις πλησιάσετε.

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου διαθέτει εξατομικευμένη αισθητική χάρη στη χρήση ιδιαίτερων υλικών υψηλής ποιότητας όπως οι επενδύσεις από δέρμα Nappa με καπιτονέ ραφές "Cognac", οι προσαρμοζόμενες διακοσμητικές επενδύσεις εσωτερικού και η επένδυση ουρανού. Το σύστημα ψυχαγωγίας πίσω επιβατών σαγηνεύει τους επιβάτες με την οθόνη αφής HD. Στην έκδοση Executive Lounge, οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν κορυφαίο επίπεδο άνεσης χάρη στα πολυτελή καθίσματα. Αυτά διαθέτουν λειτουργία μασάζ με πολλές ρυθμίσεις. Ο επιβάτης πίσω από τον συνοδηγό απολαμβάνει απρόσκοπτη περιμετρική θέα ενώ στο κάθισμα συνοδηγού μπορεί να στερεωθεί ένα υποπόδιο.

Με την ενσωματωμένη κάρτα SIM το BMW Personal Assistant έχει απεριόριστη πρόσβαση σε εφαρμογές και υπηρεσίες, όπως π.χ. το Connected Navigation που ενημερώνεται τακτικά ή τις Απομακρυσμένες Αναβαθμίσεις Λογισμικού. Χάρη στο BMW Connected, το αυτοκίνητο παραμένει πάντα συνδεδεμένο με το smartphone. Η λειτουργία μερικώς αυτόνομης οδήγησης επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει από απόσταση τη διαδικασία εξόδου από θέσεις στάθμευσης. Αυτό σημαίνει ότι η BMW Σειρά 7 μπορεί να εκτελεί αυτόνομα τους ελιγμούς εξόδου από τη θέση στάθμευσης υπό την επίβλεψη του οδηγού.

Η σχεδίαση του ανανεωμένου μοντέλου του 2019 δίνει έμφαση στην επιβλητικότητα και το πλάτος του πολυτελούς sedan. Αυτό επιτυγχάνεται με την αισθητά μεγαλύτερη μάσκα "νεφρών" και τους προσαρμοζόμενους προβολείς.

Περίοδος παραγωγής: 2015-2022
Κινητήρες: 2,0-6,6 λίτρα (183-448 kW, 249-610 hp) 4, 6, 8 και 12 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 5.098-5.260 mm/1.902 mm/1.467-1.479 mm

BMW Σειρά 7 Sedan G70, κινούμενη σε έναν φουτουριστικό αυτοκινητόδρομο με πανοραμικό φόντο πόλης

Η ΕΒΔΟΜΗ ΓΕΝΙΑ (G70).

Η παρουσίαση της νέας BMW Σειράς 7 το 2022 προαναγγέλλει την άφιξη ενός νέου προσώπου στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων. Συνδυάζει άκρατη πολυτέλεια και εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά ενώ προσφέρει μοναδικές επιλογές ψυχαγωγίας για όλες τις αισθήσεις.

Με το εμβληματικό ρύγχος και τη φιλοσοφία 'μονολιθικής' σχεδίασης αυτό το μοντέλο τραβά επάνω του όλα τα φώτα. Ο περιμετρικός φωτισμός στη μάσκα "νεφρών" και οι στενοί προβολείς LED δύο τμημάτων προσδίδουν στο αυτοκίνητο μια ιδιαίτερα κομψή αισθητική. Με το BMW Crystal Iconic Glow με φωτιζόμενα στοιχεία Swarovski διατίθεται προαιρετικά μια ακόμα πιο εκλεπτυσμένη σχεδίαση προβολέων. Σε συνδυασμό με τον εντυπωσιακό φωτισμό του σεναρίου υποδοχής "Great Entrance Moments" δημιουργείται η εικόνα μιας ξεχωριστής προσωπικότητας.

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου ισορροπεί αρμονικά μεταξύ κομψότητας, άνεσης και πρωτοπορίας. Τα υλικά υψηλής ποιότητας όπως το δέρμα Merino, το κασμίρι και οι κρύσταλλοι Swarovski αποπνέουν μια αίσθηση άκρατης πολυτέλειας. Η σύγχρονη τεχνολογία στο cockpit έχει βελτιστοποιηθεί από πλευράς εργονομίας. Για παράδειγμα, τα πολυλειτουργικά χειριστήρια της BMW Διαδραστικής Επιφάνειας αποτελούν μια εντυπωσιακή λεπτομέρεια με κρυστάλλινη όψη που συνδυάζουν εμφάνιση και έλεγχο μέσω αφής. Μαζί με την BMW Κυρτή Οθόνη 14,9" υψηλής ανάλυσης δημιουργείται μια μοναδική εμπειρία πολυμέσων στο cockpit.

 

Ωστόσο, ο ενθουσιασμός στη νέα BMW Σειρά 7 δεν περιορίζεται μόνον στον οδηγό. Οι επιβάτες απολαμβάνουν ένα ξεχωριστό επίπεδο άνεσης. Η προαιρετικά διαθέσιμη Οθόνη BMW Theater 31,3" δημιουργεί μια κινηματογραφική ατμόσφαιρα μεγάλης κλίμακας. Μαζί με τον κρυστάλλινο ήχο 4D του ηχοσυστήματος Bowers & Wilkins Diamond με ήχο surround, οι πίσω επιβάτες μπορούν να γευτούν μια πραγματικά μοναδική οπτική και ηχητική εμπειρία.


Το πολυτελές sedan διατίθεται με κινητήρα πετρελαίου υψηλών επιδόσεων καθώς και με τεχνολογία plug-in hybrid. Από το 2022 διατίθεται και ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο BMW i7. Αποδίδει ισχύ 400 kW (544 hp) και έχει ηλεκτρική αυτονομία άνω των 624 χιλιομέτρων. Έτσι, μπορείτε να απολαμβάνετε βιώσιμη κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων με τον πιο δυναμικό κι ευέλικτο τρόπο. Ο Hans Zimmer συνέθεσε το BMW IconicSounds Electric που συνοδεύει κάθε λειτουργία οδήγησης κάνοντας την εμπειρία οδήγησης ακόμα πιο συγκλονιστική.

Περίοδος παραγωγής: Από το 2022
Κινητήρες: 3,0-4,4 λίτρα (220-485 kW, 299-659 hp), 6 και 8 κύλινδροι, ηλεκτροκινητήρας (BMW i7)
Μήκος/πλάτος/ύψος: 5.391 mm/1.950 mm/1.544 mm

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

Κατανάλωση και εκπομπές CO₂.

BMW i7 M70 xDrive[1]:
Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 23,7-20,8.
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 490-559

BMW i7 xDrive60[1]:
Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,3–18,5.
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 572-624

BMW i7 eDrive50[1]:
Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,3-19,1.
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 575-611

BMW X7 M60i xDrive:
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 12,9-12,1.
Εκπομπές CO₂ (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 292-273

BMW M760e xDrive[1][4]:
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 1,4-1,1.
Εκπομπές CO₂ (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 31-25.
Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 26,0-23,4.
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 70-78

BMW 750e xDrive[1][4]:
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 1,4-1,0.
Εκπομπές CO₂ (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 31-23.
Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 26,2-23,4.
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 71-80

BMW 740d xDrive:
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 6,8-6,1.
Εκπομπές CO₂ (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 179-160

[1] Η αυτονομία εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως: το προσωπικό στιλ οδήγησης, τη διαδρομή, την εξωτερική θερμοκρασία, τη θέρμανση/κλιματισμός, την προετοιμασία θέρμανσης και τον επιλεγμένο εξοπλισμό.

[2] Αποτελείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης ισχύος 280 kW (381 hp) και ηλεκτροκινητήρα ισχύος 145 kW (197 hp). Η ηλεκτρική οδήγηση εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

[3] Για αυτοκίνητα με τεχνολογία Plug-in Hybrid: Η ηλεκτρική οδήγηση εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

[4] Για αυτοκίνητα με τεχνολογία Plug-in Hybrid: Συνδυασμένος κύκλος (σταθμισμένη φόρτιση EC AC).

[5] Αποτελείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης ισχύος 210 kW (286 hp) και ηλεκτροκινητήρα ισχύος 13 kW (18 hp).

[6] Αποτελείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης ισχύος 230 kW (313 hp) και ηλεκτροκινητήρα ισχύος 145 kW (197 hp). Η ηλεκτρική οδήγηση εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

Οι τιμές επιδόσεων, κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO₂ αναφέρονται για αυτοκίνητα με το κιβώτιο του βασικού εξοπλισμού.

Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO₂ και κατανάλωσης ενέργειας και ηλεκτρικής αυτονομίας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων). Οι τιμές αυτονομίας κατά WLTP λαμβάνουν υπόψη τυχόν προαιρετικό εξοπλισμό (σ' αυτήν την περίπτωση για τη γερμανική αγορά). 

Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση.  

Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO₂ των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO₂ νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.

Οι τιμές επιδόσεων των κινητήρων βενζίνης ισχύουν για χρήση καυσίμου RON 98. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου ισχύουν για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν καύσιμα αναφοράς σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 715/2007. Επιτρέπεται η χρήση καυσίμων ποιότητας RON 91 ή υψηλότερη με μέγιστη περιεκτικότητα αιθανόλης 10% (E10). Η BMW συστήνει τη χρήση καυσίμου ποιότητας RON 95. Για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, η BMW συστήνει τη χρήση καυσίμου ποιότητας RON 98.