BMW i5[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 19,5-15,9. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 477-582
Η BMW ΣΕΙΡΑ 5.
Η BMW Σειρά 5 αποτελεί την επιτομή των δυναμικών και σπορ χαρακτηριστικών οδήγησης. Διατίθεται σε Sedan, SUV ή Touring αμάξωμα. Με τη μοναδική εξωτερική της εμφάνιση και το πολυτελές εσωτερικό της. Εξοπλισμένη με τεχνολογίες αιχμής για μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση. Ιδιαίτερα δυναμικά και σπορ χαρακτηριστικά οδήγησης. Με ισχυρούς κινητήρες και συστήματα ανάρτησης που έχουν ρυθμιστεί με απόλυτη ακρίβεια.
- 442 (601) kW (hp)
- 0–100 σε 3.8 δευτ.
BMW i5 M60 xDrive Sedan.
BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,5–18,2. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 457–516
- έως και 535 (727) kW (hp)
- 0–100 σε 3.5 δευτ.
M Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 5 Sedan.
- έως και 535 (727) kW (hp)
- 0–100 σε 3.6 δευτ.
BMW M5 Touring με M xDrive
- έως και 250 (340) kW (hp)
- 0–100 σε 6.0 δευτ.
BMW i5.
- έως και 259 (352) kW (hp)
- 0–100 σε 5.5 δευτ.
BMW X5 M.
- έως και 219 (298) kW (hp)
- 0–100 σε 6.1 δευτ.
BMW X5.
- έως και 153 (208) kW (hp)
- 0–100 σε 7.5 δευτ.
BMW Σειρά 5 Sedan.
- έως και 220 (299) kW (hp)
- 0–100 σε 6,3 δευτ.
BMW Σειρά 5 Sedan με τεχνολογία Plug-in Hybrid.
- 442 (601) kw (PS)
- 0–100 σε 3.9 δευτ.
BMW i5 M60 xDrive Touring.
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,8–18,3. Ηλεκτρική αυτονομία, μέτρηση WLTP σε km: 445–506
- έως και 250 (340) kw (PS)
- 0–100 σε 6.1 δευτ.
BMW i5 Touring.
- έως και 145 (197) kW (hp)
- 0–100 σε 7.5 δευτ.
BMW Σειρά 5 Touring.
- έως και 220 (299) kW (hp)
- 0–100 σε 6.4 δευτ.
BMW Σειρά 5 Touring με τεχνολογία Plug-in Hybrid.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ BMW.
BMW FINANCIAL SERVICES.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.
Η BMW Σειρά 5 συνεχίζει τη φιλοσοφία της "Neue Klasse". Συνδυάζει τεχνολογικές καινοτομίες, ισχυρούς κινητήρες και στοιχεία εξοπλισμού άνεσης από την κατηγορία πολυτελών αυτοκινήτων.
Εδώ και μισό αιώνα, τα εμβληματικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως η μάσκα ψυγείου με διπλά "νεφρά" και η "γωνία Hofmeister" στην πίσω κολόνα αποτελούν ιδιαίτερα γνωρίσματα. Επιπρόσθετα, η BMW Σειρά 5 είναι το πρώτο αυτοκίνητο που εισαγάγει τη γνώριμη ονοματολογία των διαφόρων σειρών μοντέλων. Το πρώτο ψηφίο υποδηλώνει τη σειρά μοντέλων. Τα δύο επόμενα ψηφία παρέχουν πληροφορίες για τον κινητήρα. Από την BMW Σειρά 5 και μετά, όλες οι μελλοντικές σειρές μοντέλων ακολουθούν αυτό το σύστημα ονοματολογίας.
Από το ξεκίνημά της, η BMW Σειρά 5 πρωτοπορεί στην κατηγορία της και αποτελεί επιτομή των business sedan σε όλο τον κόσμο. Μάθετε περισσότερα για την ιστορία μισού αιώνα της BMW Σειράς 5.
Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.
(BMW E12)
ο 1972 η BMW παρουσιάζει ένα sedan της ανώτερης μεσαίας κατηγορίας. Δημιουργός της ήταν ο θρυλικός σχεδιαστής Paul Bracq. Αυτό το αυτοκίνητο είναι η πρώτη BMW Σειρά 5. Διαθέτει ήδη όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα με τα οποία θα ξεχωρίζει και στο μέλλον. Μεταξύ αυτών είναι η επιβλητική μάσκα ψυγείου με διπλούς προβολείς, η τεταμένη σιλουέτα και η χαρακτηριστική για αυτοκίνητα BMW μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Η ανάρτηση συνδυάζει αθλητική οδική συμπεριφορά, ασφάλεια και άνεση. Στο cockpit, βασικό σημείο εστίασης αποτελεί η λειτουργικότητα. Ο εσωτερικός χώρος εντυπωσιάζει με τα υλικά υψηλής ποιότητας και τα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης.
Τον επόμενο χρόνο παρουσιάζονται πιο ισχυρές εκδόσεις των κινητήρων. Αρχικά η BMW 525 με κινητήρα ισχύος 107 kW (145 hp) και μετά η BMW 528 με κινητήρα 121 kW (165 hp).
Από το 1977 και μετά, το καπό είναι υπερυψωμένο σε όλα τα αυτοκίνητα. Τα πίσω φώτα γίνονται μεγαλύτερα. Τα εξακύλινδρα μοντέλα BMW 525 και 528 αποκτούν διπλά καρμπυρατέρ και συνεπώς αποδίδουν μεγαλύτερη ισχύ. Με σχεδόν 700.000 μονάδες η παραγωγή συνεχίζει μέχρι την παρουσίαση της επόμενης γενιάς.
Περίοδος παραγωγής: 1972 – 1981
Κινητήρες: 1,8 – 3,5 λίτρα (66 – 160 kW, 90 – 218 hp), 4 και 6 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.620 mm/1.690 mm/1.425 mm
Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.
(BMW E28)
Η τεχνολογική εξέλιξη συνεχίζεται. Επιπρόσθετα, η σχεδίαση γίνεται πιο εστιασμένη με λεπτομέρειες όπως το αεροδυναμικό υπερυψωμένο πίσω τμήμα. Το χαρακτηριστικό μπροστινό τμήμα με τους διπλούς προβολείς στη μάσκα ψυγείου παραμένει ίδιο. Στο εσωτερικό, νέες τεχνολογικές καινοτομίες όπως το ABS, οι αερόσακοι, η ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης κινητήρα, οι καταλυτικοί μετατροπείς και ο υπολογιστής ταξιδιού διατίθενται ως προαιρετικός εξοπλισμός. Σχεδόν όλοι οι κινητήρες διαθέτουν τώρα ψεκασμό καυσίμου στην πολλαπλή εισαγωγής.
Το 1983, η BMW Σειρά 5 εξοπλίζεται για πρώτη φορά με κινητήρα πετρελαίου. Η BMW 524td αποδίδει 85 kW (115 hp) και, εκείνη την εποχή, είναι το ταχύτερο diesel sedan του κόσμου.
Το 1985 παρουσιάζεται η πρώτη BMW M5, μαζί με την BMW M535i. Αυτή θα θέσει τις βάσεις για την γκάμα των σπορ sedan που αποδεικνύουν ότι τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης δεν αποτελούν αποκλειστικότητα των εξωτικών σπορ αυτοκινήτων. Η BMW M5 κατασκευάζεται εξ' ολοκλήρου στο χέρι. Μοιράζεται τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,5 λίτρων με την BMW M635CSi και αποδίδει την εντυπωσιακή ισχύ των 210 kW (286 hp). Παρά την υψηλή ιπποδύναμη, η εμφάνισή της παραμένει διακριτική και κομψή.
Ήδη από το 1974, η BMW M GmbH κατασκευάζει τις M εκδόσεις της BMW E12 σε περιορισμένο αριθμό. Το κορυφαίο μοντέλο είναι η BMW M535i. Με την ξεχωριστή μπροστινή αεροτομή και τον εξακύλινδρο κινητήρα ισχύος 160 kW (218 hp) αποτελεί πρότυπο εμφάνισης και αθλητικού χαρακτήρα. Μέχρι τα τέλη του 1987 βγαίνουν από τη μονάδα παραγωγής πάνω από 722.000 αυτοκίνητα της BMW Σειράς 5.
Περίοδος παραγωγής: 1981 – 1987
Κινητήρες: 1,8 – 3,5 λίτρα (66 – 210 kW, 90 – 286 hp), 4 και 6 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.620 mm/1.700 mm/1.415 mm
Η ΤΡΙΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.
(BMW E34)
Αυτή η BMW Σειρά 5 παρουσιάζεται το 1988. Είναι αισθητά μεγαλύτερη και φαρδύτερη από το απερχόμενο μοντέλο αλλά παράλληλα είναι και πιο αεροδυναμική. Έτσι, όλα τα μοντέλα της BMW Σειράς 5 με κινητήρες εσωτερικής καύσης ξεπερνούν την τελική ταχύτητα των 200 km/h. Το μεγάλο μεταξόνιο χαρίζει στο αυτοκίνητο σπορ και δυναμική συμπεριφορά. Σ' αυτό συμβάλλει και η ιδανική κατανομή του βάρους σε αναλογία 50:50 μεταξύ μπροστινού και πίσω άξονα. Η γκάμας εκτείνεται από την τετρακύλινδρη βασική έκδοση BMW 518i μέχρι τη δυναμική BMW M5 με ισχύ 232 kW (315 hp), η οποία είναι διαθέσιμη από τη χρονιά της παρουσίασης.
Το 1991, η BMW Σειρά 5 Touring στρέφει επάνω της όλα τα βλέμματα. Η BMW παρουσιάζει για πρώτη φορά μία έκδοση estate στην ανώτερη κατηγορία. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι το πίσω παρμπρίζ που ανοίγει χωριστά από την πόρτα του χώρου αποσκευών. Την ίδια χρονιά, οι πόρτες αποκτούν ενισχυμένη προστασία σε πλευρικές συγκρούσεις παρέχοντας μεγαλύτερη ασφάλεια.
Το 1992 παρουσιάζεται στην αγορά η BMW 525iX. Είναι η πρώτη BMW Σειρά 5 με σύστημα τετρακίνησης. Παράλληλα, στα μοντέλα της BMW Σειράς 5 τοποθετούνται κινητήρες V8. Οι κινητήρες στις BMW 530i και BMW 540i για τις επιδόσεις τους. Η BMW M5 διατηρεί το εξακύλινδρο σε σειρά σύνολο. Ωστόσο, ο κυβισμός αυξάνεται στα 3,8 λίτρα. Αυξημένη είναι και η ισχύς που φτάνει τώρα τα 250 kW (340 hp). Επιπρόσθετα, η BMW M5 διατίθεται τώρα και στην έκδοση Touring. Η παραγωγή της sedan έκδοσης σταμάτησε το 1995. Η BMW Σειρά 5 Touring παραμένει διαθέσιμη μέχρι το 1996. Συνολικά παραδόθηκαν 1,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα αυτής της σειράς μοντέλων.
Περίοδος παραγωγής: 1988 – 1996
Κινητήρες: 1,8 – 4,0 λίτρα (83 – 250 kW, 113 – 340 hp), 4, 6 και 8 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.720 mm/1.751 mm/1.412 – 1.421 mm
Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.
(BMW E39)
Η νέα γενιά της BMW Σειράς 5 είναι μεγαλύτερη από τον προκάτοχό της. Ωστόσο, χάρη στην αυξημένη χρήση αλουμινίου χαμηλού βάρους στο πλαίσιο, το βάρος παραμένει σχεδόν ίδιο. Ως αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο βελτιώνει τα χαρακτηριστικά ευελιξίας, ευστάθειας και οδηγικής ακρίβειας. Επιπλέον, η BMW Σειρά 5 που είναι διαθέσιμη από το 1995 διαθέτει εξαιρετική αντισκωριακή προστασία καθώς ένα μεγάλο τμήμα του αμαξώματος έχει γαλβανιστεί εν θερμώ. Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η αεροδυναμική. Η BMW Σειρά 5 παρουσιάζει τον καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης. Οι δέκα προαιρετικά διαθέσιμοι αερόσακοι την καθιστούν εξαιρετικά ασφαλή.
Από το 1997 διατίθεται και η νέα BMW Σειρά 5 Touring. Το 1998 παρουσιάζεται για πρώτη φορά η έκδοση με κινητήρα πετρελαίου, η οποία δημιουργεί νέα πρότυπα στους τομείς των επιδόσεων και της αποδοτικότητας, αξιοποιώντας τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα με common rail. Οι σύγχρονοι κινητήρες εμπνέουν με τις εντυπωσιακές επιδόσεις και την πολιτισμένη λειτουργία. Η γκάμα εκτείνεται από την BMW 518i με τον τετρακύλινδρο κινητήρα πετρελαίου μέχρι την BMW M5 με τον κινητήρα V8 των 294 kW (400 hp).
Η ανανέωση της BMW Σειράς 5 το 2000 φέρνει τους εμβληματικούς προβολείς νέας σχεδίασης με περιμετρικά φωτιζόμενο δακτύλιο. Επίσης, οι στρογγυλοί προβολείς ομίχλης αντικαθιστούν πλέον τους ορθογώνιους. Με πάνω από 1,48 εκατομμύρια πωλήσεις –συμπεριλαμβανομένων των 266.000 μοντέλων Touring– η BMW Σειρά 5 σημειώνει νέο ρεκόρ πωλήσεων μέχρι το τέλος παραγωγής της το 2004.
Περίοδος παραγωγής: 1995 – 2004
Κινητήρες: 2,0 – 5,0 λίτρα (85 – 294 kW, 115 – 400 hp), 4, 6 και 8 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.775 – 4.805 mm/1.800 mm/1.435 – 1.445 mm
Η ΠΕΜΠΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.
(BMW E60, E61)
Ο Chris Bangle είναι υπεύθυνος για το χαρακτηριστικό σχήμα της BMW Σειράς 5 Sedan που παρουσιάστηκε το 2003. Οι εναλλασσόμενες κυρτές και κοίλες επιφάνειες δημιουργούν ένα μοναδικό "παιχνίδι σκιών" και φωτός. Το σύστημα χειρισμού προέρχεται από τα sedan της πολυτελούς κατηγορίας BMW. Ο οδηγός χειρίζεται την BMW Σειρά 5 από το iDrive ενώ το Head-Up Display προβάλλει τις σημαντικότερες λεπτομέρειες στο παρμπρίζ, εντός του οπτικού πεδίου του οδηγού. Η νέα BMW Σειρά 5 Sedan είναι συνολικά μεγαλύτερη και πιο άνετη από τον προκάτοχό της. Χάρη όμως στην κατασκευή χαμηλού βάρους και τη χρήση αλουμινίου στο μπροστινό τμήμα, καταφέρνει να ζυγίζει 75 kg λιγότερο. Προαιρετικά διατίθενται προσαρμοζόμενα φώτα στροφής και προσαρμοζόμενα φώτα φρένων. Επιπλέον, η BMW Σειρά 5 εξοπλίζεται με σύστημα ενεργών αντιστρεπτικών ράβδων Dynamic Drive και με Ενεργό Cruise Control (ACC). Τις εντυπώσεις κερδίζουν εξάλλου και οι εξακύλινδροι σε σειρά κινητήρες diesel με τεχνολογία common rail καθώς και οι κινητήρες βενζίνης με διπλό VANOS.
Από το 2004, το όχημα διατίθεται και ως Touring. Ένα έτος αργότερα, λανσάρεται η BMW M5 ως Sedan και Touring. Ο πανίσχυρος V10 κινητήρας των 5 λίτρων αποδίδει 373 kW (507 hp) και την καθιστά το ταχύτερο estate αυτοκίνητο σε όλο τον κόσμο.
Το 2007 υποβάλλεται σε μία μικρής έκτασης ανανέωση. Οι αλλαγές εντοπίζονται στα φώτα, τους προφυλακτήρες και το ανανεωμένο σύστημα iDrive.
Περίοδος παραγωγής: 2003 – 2010
Κινητήρες: 2,0 – 5,0 λίτρα (120 – 373 kW, 163 – 507 hp), 4, 6, 8 και 10 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.841 – 4.855 mm/1.846 mm/1.468 – 1.512 mm
BMW ΣΕΙΡΑ 5 GRAN TURISMO.
(BMW F07)
Παράλληλα με την εξέλιξη της BMW Σειράς 5, η BMW δημιουργεί μαι εντελώς νέα κατηγορία αυτοκινήτων. Η BMW Σειρά 5 Gran Turismo είναι εξίσου κομψή όσο και στην έκδοση sedan. Είναι ευέλικτη όσο ένα Sports Activity Vehicle και σπορ όσο ένα κλασικό αυτοκίνητο Gran Turismo. Συνδυάζει την κομψότητα, την ευρυχωρία και την άνεση με τη χαρακτηριστική για BMW δυναμική οδήγησης.
Η coupé γραμμή οροφής, η τεταμένη πλαϊνή όψη και η χαρακτηριστική BMW μάσκα "νεφρών" δημιουργούν ένα αρμονικό αποτέλεσμα. Τα πίσω φώτα σχήματος L και οι οριζόντιες γραμμές δίνουν ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στο πλάτος του πίσω τμήματος.
Ο Έλεγχος Δυναμικής Οδήγησης και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό και καθιστούν την BMW Σειρά 5 Gran Turismo ιδιαίτερα δυναμική και αποδοτική. Οι τεχνολογικές καινοτομίες όπως τα διπλά ψαλίδια στον μπροστινό άξονα, ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων V και το προαιρετικά διαθέσιμο Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης με Τετραδιεύθυνση βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά και τον έλεγχο στις στροφές. Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και πολυχρηστικό χάρη στις επιλογές που προσφέρει. Η ανυψωμένη θέση οδήγησης και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες δίνουν προσφέρουν στον οδηγό ένα πιο καθαρό οπτικό πεδίο. Τα υλικά υψηλής ποιότητας δημιουργούν μια πολυτελή ατμόσφαιρα. Το BMW iDrive προσφέρει στον οδηγό έναν εύκολο και διαισθητικό τρόπο χειρισμού των συστημάτων υποστήριξης όπως η Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας, το BMW Night Vision και το Σύστημα Υποβοήθησης Φώτων Πορείας. Η μόνιμη σύνδεση Internet δικτυώνει το αυτοκίνητο με το BMW Online και το BMW Teleservices.
Περίοδος παραγωγής: 2009 – 2017
Κινητήρες: 2,0 – 4,4 λίτρα (135 – 330 kW, 184 – 450 hp), 4, 6 και 8 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.998 mm/1.901 mm/1.559 mm
Η ΕΚΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.
(BMW F10, F11)
Το 2010 παρουσιάζεται μια νέα γενιά της BMW Σειράς 5. Οι συνολικές πωλήσεις ξεπερνούν τα δύο εκατομμύρια μονάδες. Οι λόγοι αυτής της επιτυχίας είναι η σπορ και κομψή σχεδίαση, η χαρακτηριστική οδηγική απόλαυση και οι πολλές τεχνολογικές καινοτομίες. Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive κατανέμει τη ροπή στους τροχούς ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες. Ο V8 κινητήρας με τεχνολογία BMW Twin Power Turbo ισχύος 300 kW (407 hp) είναι ο ισχυρότερος κινητήρας βενζίνης. Ο πιο ισχυρός κινητήρας πετρελαίου είναι ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας με ισχύ 200 kW (300 hp). Το όχημα διατίθεται ως Sedan και ως Touring.
Από τον Σεπτέμβριο του 2010 η Έκδοση M αναβαθμίζει τον σπορ χαρακτήρα στο εσωτερικό και το εξωτερικό του αυτοκινήτου. Η M Σπορ Ανάρτηση, το Μ Αεροδυναμικό πακέτο και οι Μ ζάντες ελαφρού κράματος μετατρέπουν αυτό το σπορ αυτοκίνητο σε έναν εξαιρετικό αθλητή. Τα σπορ καθίσματα σε Μ σχεδίαση, μαζί με το M δερμάτινο τιμόνι, τον Μ επιλογέα και τις Μ διακοσμητικές επενδύσεις εσωτερικού, αποτελούν μοναδικά στοιχεία εξοπλισμού στο εσωτερικό.
Το facelift του 2013 φέρνει μια ανανεωμένη σχεδίαση. Η γκάμα εμπλουτίζεται με πρόσθετες εκδόσεις κινητήρων. Στον βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται τώρα προβολείς Xenon και σύστημα ανοικτής συνομιλίας Bluetooth. Από το 2016 διατίθεται και η υβριδική έκδοση BMW 530e. Με την τεχνολογία plug-in hybrid, το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κινείται χωρίς εκπομπές ρύπων. Η δυναμική οδήγησης, η άνεση και η αποδοτικότητα παραμένουν στο ίδιο υψηλό επίπεδο.
Περίοδος παραγωγής: 2010 – 2017
Κινητήρες: 2,0 – 4,4 λίτρα (105 – 423 kW, 143 – 575 hp), 4, 6 και 8 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.899 – 5.039 mm/1.860 mm/1.464 – 1.471 mm
Η ΕΒΔΟΜΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.
(BMW G30, G31)
Το 2017 η BMW Σειρά 5 δημιουργεί νέα σημεία αναφοράς στην κατηγορία των σπορ business sedan. Οι χαρακτηριστικές για BMW αναλογίες αποτυπώνονται οπτικά στο μακρύ μεταξόνιο, το μακρύ καπό και τη ρέουσα γραμμή οροφής. Οι καθαρές επιφάνειες και οι ανάγλυφες ακμές τονίζουν την BMW μάσκα "νεφρών". Η μάσκα ενώνεται με τους προβολείς για να τονιστεί το πλάτος του αυτοκινήτου. Η Touring, με πρακτικό όγκο στον χώρο αποσκευών, εμφανίζεται επίσης το ίδιο έτος.
Διατίθεται μια ευρεία γκάμα σύγχρονων κινητήρων. Ανάμεσά τους βρίσκεται φυσικά και μία υβριδική έκδοση υψηλής αποδοτικότητας. Η προαιρετικά διαθέσιμη Προσαρμοζόμενη Ανάρτηση και το Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης με Τετραδιεύθυνση βελτιώνουν τη δυναμική οδήγησης. Τα προοδευτικά συστήματα υποστήριξης παρέχουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας. Το προαιρετικά διαθέσιμο Driving Assistant Professional παρέχει αυτόνομη υποστήριξη για λειτουργίες όπως η διατήρηση του αυτοκινήτου στη λωρίδα κυκλοφορίας, για πιο ξεκούραστη οδήγηση.
Στο facelift του 2020 περιλαμβάνεται και η ανασχεδιασμένη μάσκα "νεφρών". Οι προβολείς με τα προαιρετικά διαθέσιμα φώτα laser γίνονται πιο επίπεδοι. Στην γκάμα προστίθενται νέες επιλογές χρωμάτων αμαξώματος. Στο εσωτερικό διατίθενται κατόπιν παραγγελίας νέα καθίσματα Comfort. Τα συστήματα υποστήριξης εμπλουτίζονται με την Υποβοήθηση Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης και την Ενεργοποίηση Φρένων στην πόλη.
Περίοδος παραγωγής: 2017 – σήμερα
Κινητήρες: 1,6 – 4,4 λίτρα (135 – 390 kW, 184 – 530 hp), 4, 6 και 8 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.936 – 4.972 mm/1.868 mm/1.483 – 1.498 mm
Η ΟΓΔΟΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 5.
(BMW G60, G61)
Στην όγδοη γενιά επαναπροσδιορίζεται η σπορ σχεδίαση της BMW Σειράς 5. Τα σχεδιαστικά στοιχεία όπως οι χαρακτηριστικές για BMW αναλογίες, το μακρύ μεταξόνιο, το μακρύ καπό και η ρέουσα γραμμή οροφής υλοποιούνται με μοναδικά κομψό τρόπο. Τα ιδιαίτερα στοιχεία όπως η φωτιζόμενη BMW μάσκα "νεφρών" Iconic Glow, η μεγάλων διαστάσεων πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή και η κρυστάλλινη Διαδραστική Μπάρα χαρακτηρίζουν την ιδιαίτερη προσωπικότητα της BMW Σειράς 5. Το 2024, το μοντέλο έρχεται στην αγορά επίσης ως Touring με άνετους χώρους.
Η ευρεία γκάμα κινητήρων είναι εντυπωσιακή: η νεότερη γενιά της BMW Σειράς 5 διατίθεται με κλασικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Επίσης, διατίθεται ως αμιγώς ηλεκτρική έκδοση BMW i5, ως έκδοση με τεχνολογία Plug-in Hybrid και ως Μ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων.
Η ασφάλεια και η άνεση αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία σε κάθε έκδοση κινητήρα. Οι προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης και συνδεσιμότητας εξασφαλίζουν ξεκούραστα ταξίδια ενώ το BMW Live Cockpit Professional προβάλλει μια εκτεταμένη επισκόπηση όλων των πληροφοριών οδήγησης.
Περίοδος παραγωγής: από το 2023
Κινητήρες: 2,0 λίτρα, ηλεκτροκινητήρας (120 – 442 kW, 163 – 601 hp), 4 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 5.060 mm/1.900 mm/1.505 – 1.515 mm
BMW Σειρά 5 Sedan[3]: Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 6,4–0,6. Εκπομπές CO2 (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 157–130
BMW Σειρά 5 Sedan με τεχνολογία Plug-in Hybrid[1] [3] : Κατανάλωση καυσίμο (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 1,0–0,6. Εκπομπές CO2, συνδυασμένος κύκλος (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 23–13. Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 23,2–19,9. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 83–103
BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,6-18,2. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 455–516
BMW i5 Sedan[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,6–15,9. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 455–582
BMW Σειρά 5 Touring: Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 6,2–5,3. Εκπομπές CO2 (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 163–140
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,8–18,3. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 455–506
BMW i5 Touring[1]: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,8–16,5. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 455–560
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Κατανάλωση και εκπομπές CO₂.
BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]:
Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,6–18,2.
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 455–516
BMW i5 Sedan[1]:
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,6-15,9.
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 455–582
BMW Σειρά 5 Sedan[3]:
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 6,4–0,6;
Εκπομπές CO2 (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 157–13
BMW Σειρά 5 Sedan με τεχνολογία Plug-in Hybrid[1] [3] :
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 1,0–0,6;
Εκπομπές CO2 (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 23–13.
Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 23,2–19,9.
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 83–103
BMW i5 M60 xDrive Touring[1]:
Κατανάλωση ενέργειας(συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,8–18,3.
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 455–506
BMW i5 Touring[1]:
Κατανάλωση ενέργειας(συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km: 20,8–16,5.
Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km: 455–560
BMW Σειρά 5 Touring:
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε l/100 km: 6,2–5,3;
Εκπομπές CO2 (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε g/km: 163–140
[1] Η αυτονομία εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως: προσωπικό στιλ οδήγησης, Διαδρομές, εξωτερική θερμοκρασία, θέρμανση/κλιματισμός, προετοιμασία θέρμανσης και επιλεγμένος εξοπλισμός.
[2] Το μοντέλο δεν είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία ως καινούριο αυτοκίνητο.
[3] Για αυτοκίνητα με τεχνολογία Plug-in Hybrid: Σταθμισμένη, συνδυασμένη (σταθμισμένη φόρτιση EC AC)
Οι τιμές επιδόσεων, κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO₂ αναφέρονται για αυτοκίνητα με το κιβώτιο του βασικού εξοπλισμού.
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO₂ και κατανάλωσης ενέργειας και ηλεκτρικής αυτονομίας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων). Οι τιμές αυτονομίας κατά WLTP λαμβάνουν υπόψη τυχόν προαιρετικό εξοπλισμό (σ' αυτήν την περίπτωση για τη γερμανική αγορά).
Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση.
Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO₂ των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO₂ νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.
Οι τιμές επιδόσεων των κινητήρων βενζίνης ισχύουν για χρήση καυσίμου RON 98. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου ισχύουν για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν καύσιμα αναφοράς σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 715/2007. Επιτρέπεται η χρήση καυσίμων ποιότητας RON 91 ή υψηλότερη με μέγιστη περιεκτικότητα αιθανόλης 10% (E10). Η BMW συστήνει τη χρήση καυσίμου ποιότητας RON 95. Για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, η BMW συστήνει τη χρήση καυσίμου ποιότητας RON 98.