Το εργαλείο διαχείρισης της άδειάς σας για χρήση cookies είναι προσωρινά εκτός σύνδεσης. Συνεπώς, κάποια λειτουργία που απαιτεί τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies μπορεί να λείπει.
Η ΝΕΟΤΕΡΗ BMW ΣΕΙΡΑ 3.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 3.
Σπορ, αξιόπιστη και πετυχημένη: Για πάνω από 40 χρόνια, η BMW Σειρά 3 αντιπροσωπεύει τη δυναμική οδηγική απόλαυση όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο. Χάρη στον πρώην επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης της BMW, Paul Bracq, τα συναισθήματα και η απόλαυση της οδήγησης βρήκαν τον δρόμο τους στη μεσαία κατηγορία — η BMW Σειρά 3 συνεχίζει μέχρι σήμερα να αποτελεί επιτομή αυτών των αξιών. Με την BMW E21 της δεκαετίας του 1970, έθεσε τις βάσεις για μία άνευ προηγουμένου ιστορία επιτυχίας. Σήμερα, η επιτυχία της BMW Σειράς 3 είναι ένας από τους λόγους που η BMW είναι ο κορυφαίος κατασκευαστής premium αυτοκινήτων.
Εδώ και επτά δεκαετίες, η BMW Σειρά 3 βελτιώνεται και εξελίσσεται διαρκώς, αποτελώντας σήμερα τον σπορ εκπρόσωπο στη μεσαία κατηγορία. Και αυτό, όχι μόνο στους τομείς της σχεδίασης, της δυναμικής και του χαρακτήρα, αλλά και στον τομέα των κινητήρων. Χάρη στην εκτεταμένη έρευνα, οι κινητήρες της BMW Σειράς 3 είναι σήμερα ακόμα πιο οικονομικοί και εκπέμπουν λιγότερους ρύπους.
Από το κλασικό sedan και το station με την επωνυμία Touring, μέχρι τις coupé και cabrio εκδόσεις και την τρίθυρη compact, η BMW Σειρά 3 κατέκτησε όλες τις κατηγορίες ηλικιών. Με τη χαρακτηριστική ισορροπία μεταξύ ευελιξίας, λειτουργικότητας και ασφάλειας, όλα τα μοντέλα της BMW Σειράς 3 παραμένουν ιδιαίτερα δημοφιλή μέχρι σήμερα. Η ευελιξία αυτού του αυτοκινήτου συναρπάζει τόσο τους καταναλωτές όσο και τον ειδικό τύπο, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στους πολλούς επαίνους. Ένας από τους λόγους είναι αναμφισβήτητα και ο σπορ χαρακτήρας της BMW Σειράς 3, ο οποίος ενισχύεται με συνέπεια σε κάθε γενιά του αυτοκινήτου.
5 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ BMW ΣΕΙΡΑ 3.
- 01 Ασύγκριτη δυναμική οδήγησης
- 02 Η "κοφτερή" σχεδίαση ικανοποιεί την επιθυμία για ανόθευτη οδηγική απόλαυση
- 03 Εξαιρετική φιλοσοφία αυτοκινήτου
- 04 Άφθονοι χώροι για δραστήριο τρόπο ζωής
- 05 Συνδεσιμότητα κορυφαίου επιπέδου
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 3.
Επιβιβαστείτε! Ακολουθήστε μας σε ένα ταξίδι μέσα στον χρόνο και γνωρίστε όλα τα μοντέλα της BMW Σειράς 3 – από την γοητευτική BMW E21 μέχρι την πρωτοποριακή BMW G20/G21, την τελευταία προσθήκη σε αυτήν τη σειρά με την πλούσια παράδοση. Ελπίζουμε να απολαύσετε αυτήν την επισκόπηση 50 ετών ιστορίας της BMW.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ BMW ΣΕΙΡΑΣ 3.
Επιβιβαστείτε! Ακολουθήστε μας σε ένα ταξίδι μέσα στον χρόνο και γνωρίστε όλα τα μοντέλα της BMW Σειράς 3 – από την γοητευτική BMW E21 μέχρι την πρωτοποριακή BMW G20/G21, την τελευταία προσθήκη σε αυτήν τη σειρά με την πλούσια παράδοση. Ελπίζουμε να απολαύσετε αυτήν την επισκόπηση 50 ετών ιστορίας της BMW.
Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ.
(BMW E21)
Η BMW E21 οφείλει την σπορ εμφάνισή της στον σχεδιαστή Paul Bracq. Η χαρακτηριστική μάσκα με τα διπλά "νεφρά" και οι στρογγυλοί προβολείς προσδίδουν στο αυτοκίνητο γοητεία και ψυχή. Με πάνω από 1,36 εκατομμύρια πωλήσεις, η BMW E21 είναι ένα από τα πιο δημοφιλή σπορ sedan της δεκαετίας του 1970. Με το στραμμένο προς τον οδηγό cockpit, τη διπλή καμπύλη στις πίσω κολόνες (γωνία Hofmeister) και το εντυπωσιακό πίσω τμήμα, η BMW E21 ικανοποιεί τις επιθυμίες των πελατών με σπορ προτιμήσεις.
Περίοδος παραγωγής: 1975–1983
Κινητήρες: 1,6–2,3 λίτρα (55–105 kW/75–143 hp), 4 και 6 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.355 mm/1.610 mm/1.380 mm
Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ.
(BMW E30)
Οι χαρακτηριστικοί διπλοί προβολείς αποτελούν τώρα βασικό στοιχείο στην BMW E30 ενώ η γκάμα της εμπλουτίζεται με μία cabrio και μία τετράθυρη έκδοση. Οι πωλήσεις έφτασαν τις 2,34 εκατομμύρια μονάδες και επιβεβαιώνουν την τεράστια επιτυχία της νέας BMW Σειράς 3. Καθόλου παράξενο, καθώς η γκάμα των μοντέλων της BMW E30 διευρύνθηκε σημαντικά: εκτός από την δίθυρη και τετράθυρη έκδοση, η BMW κατασκευάζει την πρώτη έκδοση station wagon για αυτό το μοντέλο, η οποία είναι παράλληλα και η πρώτη έκδοση station wagon στην ιστορία της BMW. Στην οικογένεια της BMW Σειράς 3 προστίθεται και μία έκδοση cabrio με αναδιπλούμενη οροφή. Το 1985, η BMW 325ix βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής ως η πρώτη BMW με τετρακίνηση. Συνολικά κατασκευάστηκαν 2,34 εκατομμύρια BMW E30 στο Μόναχο και το Ρέγκενσμπουργκ.
Περίοδος παραγωγής: 1982-1994
Κινητήρες: 1,6-3,2 λίτρα (55-175 kW/75-238 hp), 4 και 6 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: μεγ. 4.360 mm/1.680 mm/1.380 mm
Η ΤΡΙΤΗ ΓΕΝΙΑ
(BMW E36)
Οι κεκλιμένες γραμμές A και C στην BMW E36 της δεκαετίας του 1990 γίνονται σύμβολο ταμπεραμέντου και ευελιξίας. Με την έντονη κλίση και το μεγαλύτερο μήκος του ρύγχους, η τρίτη γενιά της BMW Σειράς 3 παρέχει μεγαλύτερη άνεση στο εσωτερικό, αλλά και καλύτερη προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης. Στην τεράστια επιτυχία της BMW E36 συμβάλλει και η νέα compact έκδοση του αυτοκινήτου με τρίθυρη σχεδίαση και μικρότερο κατά 20 εκατοστά μήκος πίσω τμήματος. Για πρώτη φορά σε αυτήν τη σειρά, το δίθυρο sedan του προηγούμενου μοντέλου δίνει τη θέση του σε ένα ξεχωριστό coupé που έχει μεγαλύτερο πλάτος και μικρότερο ύψος από το sedan.
Περίοδος παραγωγής: 1990-2000
Κινητήρες: 1,6-3,2 λίτρα (60-245 kW/81-333 hp), 4 και 6 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: μεγ. 4.433 mm/1.710 mm/1.393 mm
Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΕΝΙΑ.
(BMW E46)
Η καμπύλη γραμμή οροφής της BMW E46 εξασφαλίζει περισσότερο χώρο για τα κεφάλια ενώ οι εκδόσεις coupé, cabrio και compact διαθέτουν μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία που αντικατοπτρίζουν την ιδιαίτερη φιλοσοφία σχεδίασης. Εκτός από τη δυναμική ευελιξία, η BMW E46 προσφέρει και μεγαλύτερη ασφάλεια: το ABS, το σύστημα ελέγχου φρένων σε στροφή, το οποίο εξέλιξε η BMW καθώς και οι έξι αερόσακοι περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό της τέταρτης γενιάς της BMW Σειράς 3. Η έκδοση compact "κερδίζει πόντους" και χάρη στη νέα γενιά κινητήρων: οι κινητήρες βενζίνης με μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων (Valvetronic) καταναλώνουν 10% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα.
Περίοδος παραγωγής: 1998-2007
Κινητήρες: 1,6-4,0 λίτρα (77-265 kW/105-360 hp), 4 και 6 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: μεγ. 4.492 mm/1.780 mm/1.434 mm
Η ΠΕΜΠΤΗ ΓΕΝΙΑ
(BMW E90, BMW E91, BMW E92, BMW E93)
Η BMW E90 παρουσιάζεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, την άνοιξη του 2005. Λίγο αργότερα, η πέμπτη γενιά της πετυχημένης BMW Σειράς 3 ανακηρύσσεται "Αυτοκίνητο της Χρονιάς". Σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, η BMW E90 Sedan και η BMW E91 Touring διαφοροποιούνται από τις εκδόσεις Coupé (BMW E92) και Cabrio (BMW E93) και είναι "περισσότερο ανεξάρτητες" οπτικά. Με μεγαλύτερο κατά 5 εκατοστά μήκος σε σχέση με την BMW E46, η BMW E90 παρουσιάζεται πιο ώριμη από ποτέ χωρίς ωστόσο να θυσιάζει τα σπορ χαρακτηριστικά. Για πρώτη φορά, το σύστημα χειρισμού iDrive, γνώριμο από τα μεγαλύτερα μοντέλα, βρίσκει τον δρόμο του και στην BMW Σειρά 3: Η πλοήγηση, οι λειτουργίες ψυχαγωγίας και πληροφόρησης καθώς και οι βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου ελέγχονται τώρα με τη βοήθεια ενός joystick.
Περίοδος παραγωγής: 2005-2013
Κινητήρες: 1,6-4,0 λίτρα (90-309 kW/122-420 hp), 4, 6 και 8 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: μεγ. 4.580mm/1.817 mm/1.421 mm
Η ΕΚΤΗ ΓΕΝΙΑ
(BMW F30, BMW F31, BMW F34)
Σπορ, κλασική, φερμένη από το μέλλον: η παρουσίαση της BMW F30 στις 14 Οκτωβρίου 2011, στο εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο, αποκαλύπτει τον δρόμο καινοτομίας που ακολούθησε η Bayerische Motoren Werke στην εξέλιξη της έκτης γενιάς της BMW Σειράς 3. Η εντυπωσιακή εμφάνιση της BMW F30 βασίζεται στην τρέχουσα σχεδιαστική φιλοσοφία BMW. Η BMW Σειρά 3 παρουσιάζεται πιο σπορ και πιο δυναμική από ποτέ. Για πρώτη φορά διατίθεται και ένας κινητήρας με υβριδικό σύστημα κίνησης ενώ χάρη στο BMW EfficientDynamics οι δοκιμασμένοι κινητήρες εσωτερικής καύσης παρουσιάζουν εξαιρετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης καυσίμου. Στους κινητήρες πετρελαίου, το φίλτρο σωματιδίων περιλαμβάνεται πλέον στον βασικό εξοπλισμό. Οι ιδιαίτεροι προβολείς είναι τώρα τοποθετημένοι πιο κοντά στη χαρακτηριστική μάσκα "νεφρών" και αποτελούν σημείο εστίασης στην BMW F30. Η BMW Σειρά 3 Gran Turismo (F34) αποτελεί το νέο μέλος της οικογένειας. Από αυτήν την γενιά, οι εκδόσεις coupé και cabrio ανεξαρτητοποιούνται και αποτελούν ξεχωριστά μοντέλα BMW στη μεσαία κατηγορία με την ονομασία BMW Σειρά 4.
Περίοδος παραγωγής: 2011–2019 (Sedan και Touring), Gran Turismo από το 2013
Κινητήρες: 1,5-3,0 λίτρα (100-338 kW/136-460 hp), 3, 4 και 6 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: μεγ. 4.753 mm/1.877 mm/1.455 mm
Η ΕΒΔΟΜΗ ΓΕΝΙΑ
(BMW G20, BMW G21)
Την άνοιξη του 2018 η BMW παρουσιάζει στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι το όραμά της για ένα σύγχρονο και γεμάτο ταμπεραμέντο αυτοκίνητο με τη μορφή της BMW G20. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις, η βελτιστοποιημένη αεροδυναμική σχεδίαση και τα εξαρτήματα χαμηλού βάρους από υψηλής ποιότητας αλουμίνιου καθιστούν την BMW G20 άξιο διάδοχο στη γενεαλογία της BMW Σειράς 3. Διατίθενται νέα συστήματα υποστήριξης που επιτρέπουν την ημι-αυτόνομη οδήγηση στην BMW Σειρά 3. Η BMW G20 αποτελεί σημείο αναφοράς και όσον αφορά στον χειρισμό, χάρη στον προσαρμοζόμενο φωνητικό έλεγχο και τη λειτουργία αναγνώρισης χειρονομιών. Για άλλη μια φορά, η BMW G20 προηγείται της εποχής της και στον τομέα της τεχνολογίας. Η BMW Σειρά 3 στην έβδομη γενιά της επιτυγχάνει έναν άψογο συνδυασμό μέγιστης δυνατής ασφάλειας, πρωτοποριακού χειρισμού και σπορ οδηγικής απόλαυσης. Από το καλοκαίρι του 2019 η BMW Σειρά 3 Touring, γνωστή με την εσωτερική κωδική ονομασία G21, συνεχίζει την παράδοση των σπορ station wagon της BMW στη μεσαία κατηγορία. Για πρώτη φορά διατίθεται ένα υβριδικό μοντέλο BMW σε έκδοση Touring: η BMW 330e έχει ηλεκτρική αυτονομία έως και 61 km με πλήρως φορτισμένη μπαταρία.
Με την ανανέωση των μοντέλων το 2022, η BMW Σειρά 3 Sedan και η BMW Σειρά 3 Touring συνδυάζουν αθλητική σχεδίαση με απεριόριστη συνδεσιμότητα στον παλμό του χρόνου. Χάρη στις καινοτόμες τεχνολογίες, όπως η BMW Κυρτή Οθόνη με λειτουργία ελέγχου αφής και το BMW Intelligent Personal Assistant, δημιουργείται μια έξυπνη σύνδεση μεταξύ του οχήματος και του οδηγού. Στο εξωτερικό, ο νέος σχεδιασμός των προβολέων και οι μεγάλες κουρτίνες αέρα στον μπροστινό προφυλακτήρα αποπνέουν συναρπαστική οδηγική απόλαυση.
Περίοδος παραγωγής: από το 2019
Κινητήρες: προς το παρόν 2,0-3,0 λίτρα (110–275 kW/150-374 hp), 4 και 6 κύλινδροι
Μήκος/πλάτος/ύψος: μεγ. 4.713 mm / 1.827 mm / 1.445 mm
ΚΑΤΑΝΆΛΩΣΗ ΚΑΥΣΊΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΈΣ CO₂.
BMW Σειρά 3 Sedan:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 8,5-1,4
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 192–32
BMW Σειρά 3 Sedan με τεχνολογία Plug-in Hybrid:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 2,1-1,4
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 47–35
Μ Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 3 Sedan:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 8,5–5,8
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 192–153
BMW Σειρά 3 Touring:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 8,7–1,5
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 197–33
BMW Σειρά 3 Touring με τεχνολογία Plug-in Hybrid:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 2,3–1,5
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 52-33
Μ Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 3 Touring:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 8,7–6,0
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 197–157
BMW Σειρά 3 Gran Turismo:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 8.1–4.7
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 185–125
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας υπολογίστηκαν σύμφωνα με την προαναφερόμενη διαδικασία μετρήσεων VO (EC) 715/2007 στην έκδοση που ίσχυε κατά τη χρονική στιγμή της έγκρισης τύπου. Τα στοιχεία αφορούν ένα αυτοκίνητο με βασικό εξοπλισμό για τη γερμανική αγορά και στο εύρος τιμών λαμβάνεται υπόψη ο προαιρετικός εξοπλισμός, καθώς και οι διαστάσεις των ζαντών και ελαστικών που διατίθενται για το επιλεγμένο μοντέλο.
Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO2 νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.
Οι τιμές είναι ήδη βασισμένες στο νέο κανονισμό WLTP και μετατρέπονται στις αντίστοιχες τιμές NEDC για λόγους σύγκρισης μεταξύ των αυτοκινήτων. Για αυτά τα αυτοκίνητα, ενδέχεται να διαφέρουν οι αναφερόμενες τιμές εκπομπών CO2 που εφαρμόζονται για τον υπολογισμό φόρων και άλλων τελών αυτοκινήτου που υπολογίζονται βάσει των εκπομπών CO2.
Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO₂.
BMW Σειρά 3 Sedan:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 8,5-1,3
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 192–29
BMW Σειρά 3 Sedan με τεχνολογία Plug-in Hybrid:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 2,0–1,3
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 45–29
Μ Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 3 Sedan:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 8,5–5,8
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 192–153
BMW Σειρά 3 Touring:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 8,7–1,4
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 197–31
BMW Σειρά 3 Touring με τεχνολογία Plug-in Hybrid:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 2,1–1,4
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 48–31
Μ Αυτοκίνητα της BMW Σειράς 3 Touring:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 8,7–6,0
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 197–157
BMW Σειρά 3 Gran Turismo:
Κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km (μικτός κύκλος): 8.1–4.7
Εκπομπές CO2 σε g/km (μικτός κύκλος): 185–125
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2 και κατανάλωσης ενέργειας υπολογίστηκαν σύμφωνα με την προαναφερόμενη διαδικασία μετρήσεων VO (EC) 715/2007 στην έκδοση που ίσχυε κατά τη χρονική στιγμή της έγκρισης τύπου. Τα στοιχεία αφορούν ένα αυτοκίνητο με βασικό εξοπλισμό για τη γερμανική αγορά και στο εύρος τιμών λαμβάνεται υπόψη ο προαιρετικός εξοπλισμός, καθώς και οι διαστάσεις των ζαντών και ελαστικών που διατίθενται για το επιλεγμένο μοντέλο.
Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO2 νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.
Οι τιμές είναι ήδη βασισμένες στο νέο κανονισμό WLTP και μετατρέπονται στις αντίστοιχες τιμές NEDC για λόγους σύγκρισης μεταξύ των αυτοκινήτων. Για αυτά τα αυτοκίνητα, ενδέχεται να διαφέρουν οι αναφερόμενες τιμές εκπομπών CO2 που εφαρμόζονται για τον υπολογισμό φόρων και άλλων τελών αυτοκινήτου που υπολογίζονται βάσει των εκπομπών CO2.